Wpis z mikrobloga

Stary MTB odchodzi na emeryturę i planuję kupno pierwszej szosy. W związku z tym, że jestem kompletnie zielony posiłkowałem się jakimiś rankingami i padło na te dwa rowery (pułap do 2k):

Romet Huragan
https://trekking24.pl/pl/rowery-szosowe-2019-romet/3595-romet-huragan-2019-rower-szosowy-5907782727352.html?utm_source=ceneo&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=romet-huragan-2019-rower-szosowy&ceneo

Triban RC120
https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-rc120-id_8505088.html

No i teraz nie wiem jaki rozmiar ramy kupić do tego Huragana (bo chyba jestem zdecydowany już na niego) - 52cm czy 54cm? Mam 174 cm, chociaż podobno nie liczy się tego w zależności od wzrostu. Może mi ktoś zasugerować? Ewentualnie może znacie lepszą szosę do 2k?

#rower #szosa
AdamTorpeda - Stary MTB odchodzi na emeryturę i planuję kupno pierwszej szosy. W zwią...

źródło: comment_15931036122RK9Y4FzGVoe21O1GDJWQD.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
@AdamTorpeda: Miałem Huragana 1 2017 r. rama 52 cm mój wzrost 175 i stanowczo był za długi. Najkrótszy z dostępnych mostków coś tam pomógł ale strasznie się na nim męczyłem w dłuższej trasie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Fat_Mo dzięki za odpowiedź, czyli dużym ryzykiem byłoby kupno bez wcześniejszego dosiądnięcia go. Kupowałeś też przez neta? Ewentualnie mogę poszukać w sklepach rowerowych w okolicy, może ktoś będzie miał go na stanie, żeby sprawdzić.
  • Odpowiedz
@AdamTorpeda: Przez neta był w przecenie za niecałe 1600 pln. na grupie Clariss więc spoko cena. Ale może warto dopłacić trochę (może 200 pln jak dobrze poszukać) i kupić Jamisa też na Clarissie i z możliwością założenia oponek 32c?
  • Odpowiedz
  • 0
@wi1qqqq xD
@Fat_Mo tak, jak pisałem, jestem kompletnie zielony, nie wiem co to Jamis. Chcę kupić i jeździć. Jutro podjadę do znajomego, który ma szosę na ramie 52cm i sprawdzę. Z drugiej strony rozmiar pewnie różni się w zależności od producenta.
  • Odpowiedz