Wpis z mikrobloga

Może ktoś ma większe doświadczenie jak się kłócić. Wiozłam towar z Niemiec do Niemiec, z zastrzeżeniem braku wymiany palet, wpisane przez kierowce na dokumentach - jednak nie zadbał on o to, by było to podpisane. Zlecenie jest również bez wymiany palet. Teraz spedycja mi pyszczy, że została za to obciążona i mnie też obciąży. Na prośbę wysłania mi dowodu, że zostali obciążeni przez swojego klienta, powiedziała, że nic nie musi mi wysyłać i mam wybrać, albo zrobię ten transport, albo nie zapłacą za fracht (jakoś dziwnym trafem jest 10€ za paletę, a fracht był na 330€). Ktoś wie jak do tego mają się niemieckie warunki spedycyjne? #bekaztransa
  • 7
Na prośbę wysłania mi dowodu, że zostali obciążeni przez swojego klienta, powiedziała, że nic nie musi mi wysyłać


@Konkol: Otóż musi. Problem w tym, że oni nie zapłacą, a timocom nie ruszy palcem w bucie, bo "sprawa sporna". Te #!$%@? o tym wiedzą i będą to wykorzystywać. Sprawa jak najbardziej do wygrania, ale niestety w sądzie.

Co za szmaty tak zagrywają? Daj znać, żebym się nie władował w guano.
@JudzinStouner: Mecky. Na to, że ma mi wysłać dowód w postaci faktury od swojego klienta (którą twierdzi, że dostał) napisał mi tak:

I dont have to send you anythink – as written these two options – you had clear instructions on order – and you don’t do this – so your choice


I, że udowodnienie tego, że to zaszło nie leży po jego stronie. Mam przewieźć palety, które są wymienione, ale
@Konkol: Z drugiej strony... jakim #!$%@? on twierdzi, że ktokolwiek te palety wymienił? Niech przedstawi Ci kwit, gdzie Twój kierowca podpisał, że palety zabiera, bo tylko to będzie podstawą obciążenia. Napisz mu, że nie będziesz się #!$%@?ć w żadne tam windykacje timocom, tylko idzie zgłoszenie na policję z § 263 StGB i wtedy zobaczymy po czyjej stronie jest racja.