Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert Kiedy doinformujecie Państwo swoich konsultantów w kwestii aneksów do obecnie obowiązujących umów na internet światłowodowy? Za każdym razem słyszę inną, rozbieżną informację. Jeżeli umowa na internet światłowodowy została podpisana 2 lata temu, gdy nie był jeszcze naliczany haracz od domów jednorodzinnych, teraz, gdy dobiega ona końca i podpisywany jest tzw. aneks do tej umowy na kolejne 2 lata, to ta opłata nadal nie będzie naliczana na fakturze?

Druga sprawa, dlaczego formularz weryfikujący dostępność oferty pod wskazanym adresem na stronie z ofertą dedykowaną (teoretycznie) tylko mieszkańcom Warszawy (doprawdy nie rozumiem skąd to wykluczenie chociażby pobliskich, podwarszawskich miejscowości w aglomeracji warszawskiej), dopuszcza i kwalifikuje również miejscowość podwarszawską? Złożyłem takie zamówienie, gdzie w chwili składania byłem (w co szczerze wierzyłem) rzetelnie informowany o opłatach wynikających z przedłużenia umowy, po pomyślnym sprawdzeniu dostępności usługi pod wskazanym adresem moim oczom ukazała się wyraźna informacja iż mogę również skorzystać z oferty dedykowanej dla mieszkańców Warszawy w czym utwierdziły mnie prezentowane na stronie kwoty (co warto zauważyć - po ówczesnej weryfikacji i podaniu dokładnego adresu, lokalizacji). Na stronie widniała informacja iż pierwszy miesiąc będzie kosztować 0 zł, natomiast każdy kolejny, począwszy od 2-go aż do 24-go 49,99 zł. Kliknąłem „Zamawiam” i spodziewałem się umowy właśnie na takich warunkach. Moje zamówienia zostało przyjęte do realizacji i bezpośrednio po kliknięciu otrzymałem potwierdzenie zamówienia. Szkoda, że w każdej kolejnej wiadomość e-mail, którą otrzymywałem od Państwa nie było wyszczególnionych opłat i warunków umowy. Ostatnią kwotą jaką widziałem, była ta w chwili składania zamówienia - 49,99 zł.

To, że zatrudniacie Państwo nierzetelne oraz niekompetentne osoby nie powinno być moim zmartwieniem. Widać iż poczynając od konsultantów aż po programistów macie Państwo po prostu ogromny bałagan (delikatnie to ujmując). W tym momencie Klient nie powinien być obarczany jakąkolwiek winą za niedopatrzenia wynikające tylko i wyłącznie z Państwa strony.

Teraz natomiast wytłumaczcie się, dlaczego zrezygnowaliście Państwo z obsługi Klienta via e-mail? Dlaczego nie można zwrócić się do Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@orange.pl? Czy przypadkiem nie jest to celowe działanie z Państwa strony?

#orange #swiatlowod #swiatlowody #internet #uokik #uke
  • 1