Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/KrulCzainataln_wf7WNQ1iKj,q60.jpg)
KrulCzainataln +219
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/1967c3b077c5ea34ed732e01e3029533316f15c716b37088d682eedb79cac932,w150.jpg?author=KrulCzainataln&auth=48647a365ce6b40086ca12f5d8a985df)
Ynfluencer +12
Proszę was Panowie o wyjaśnienie największej tajemnicy ekonomicznej, która nurtuje mnie od dawna. Zanim to jednak zrobicie to jedna ważna rzecz, żeby nie było nieporozumień i odpowiadając miejcie to na uwadze. Ja wiem, że wiele osób tu pracuje w IT i ma wysokie zarobki, ale tu będzie mowa o zwykłych ludziach z danych GUS, a wielu ludzi z zarobkami 10 k wzwyż nie patrzy dalej niż czubek własnego nosa.
Mam 30 lat,
Mam 30 lat,
#unity3d #unity #csharp #gamedev
Nie wiem jak z samymi działaniami, ale od biedy uprościć to możesz w taki sposób, że pozycje i rotacje przypiszesz od razu w metodzie Instantiate. Do tego nie tworzysz nowego wektora. Ewentualnie sam wektor odleglosc możesz przenieść niżej tam gdzie przypisujesz pozycje. No i masz w grze tylko jedną kulkę? Czy tysiąc? Bo jak dużo, to zamiast w każdej trzymać referencje do plamy mógłbyś przechowywać ją w jakimś statycznym polu
Ale jak nie, to wystarczy ci samo "Instantiate(Plama,,);"