Wpis z mikrobloga

@Amestris: Na temat konkretnego kursu się nie wypowiem, bo go nie znam, ale patrząc po tytułach wygląda "standardowo". Postaraj się przyjąć te podstawy, a do dalszej nauki polecam wymyśleć sobie jakiś projekt, może być coś banalnego, oklepanego, albo nawet możesz znaleźć gotowe pomysły. Przynajmniej dla mnie był to dobry sposób nauki, gdy szukałem rozwiązania problemu, który pojawił się podczas pisania. Chcesz się nauczyć tylko javy hobbystycznie, czy zamierzasz jakoś zawodowo
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@daczka92: studiuję automatykę o robotykę
Chciałam nauczyć się czegoś, co ewentualnie wpłynie na moje kwalifikacje zawodowe, ewentualną szansę na lepsze stanowisko i zarobki w przyszłości
Myślisz, że Python w takim razie będzie ok?
No i.. Dlaczego odradzasz Javę?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@restecp @Patyk_: jak pisałam, studiuję automatykę o robotykę, chciałabym poszerzyć swoje kwalifikacje jakoś, żeby mieć szansę też na rozwój czy awans w przyszłości
Na studiach miałam na przykład jeden semestr podstaw programowania w C
  • Odpowiedz
@Amestris: Podejrzewam, że chodziło o to, że jave stosuje się głównie w rozwiązaniach biznesowych, a nie do hobbystycznego programowania, ale co kto lubi. Ja od Javy zaczynałem i nadal w tym pracuje :)
  • Odpowiedz
@Amestris: hyperskill.org to jest to czego potrzebujesz po angielsku każdy dział zawiera część teoretyczną z zadaniami sprawdzającymi do tego wybór projektów i do każdego projektu masz wybrane działy które powinnaś znać żeby zrobić projekt polecam ten tutorial z tej strony moim zdaniem jest to porządnie zrobione i jak masz już podstawy programowania w C to jak najbardziej powinnaś tam sobie dłubać. tutoriale w formie filmów są do dupy ( ͡
  • Odpowiedz
to czego oni was tam na automatyce uczą jak nie programowania?


@restecp:

Jest jeszcze coś takiego jak "Teoria sterowania".