Aktywne Wpisy
matixrr +23
TrudnyMinus +4
Krótkie podsumowanie wojny:
Rosja (której praktycznie nikt nie pomaga):
- niewielki spadek PKB
- trudność w dostępie do niektórych towarów "nie pierwszej potrzeby".
- strata ~100k obywateli: część żołnierzy, ale głównie więźniów, pijaków, bezdomnych, bezrobotnych (takich brano jako pierwszych podczas mobilizacji)
- niewielka strata sprzętu i pojazdów wojskowych (poważne straty dotyczą starego sprzętu wojskowego)
Ukraina (której to pomaga tak wielu):
- ubytek kilku milionów obywateli
- śmierć 100k+ żołnierzy
- śmierć niezliczonej
Rosja (której praktycznie nikt nie pomaga):
- niewielki spadek PKB
- trudność w dostępie do niektórych towarów "nie pierwszej potrzeby".
- strata ~100k obywateli: część żołnierzy, ale głównie więźniów, pijaków, bezdomnych, bezrobotnych (takich brano jako pierwszych podczas mobilizacji)
- niewielka strata sprzętu i pojazdów wojskowych (poważne straty dotyczą starego sprzętu wojskowego)
Ukraina (której to pomaga tak wielu):
- ubytek kilku milionów obywateli
- śmierć 100k+ żołnierzy
- śmierć niezliczonej
#motoryzacja #opony
Podałem Ci zaledwie 4 marki, wiec musisz mieć bardzo wąskie horyzonty w tej dziedzinie, jeśli sadzisz, ze to wszystkie.
Tanich marek opon jest dosłownie kilkadziesiat.
przykładowo
chinczyki
Sunny, Wanli, Ling long, Torque, Minerwa, Fortuna, Autogreen
inne azjatyckie
Gt Radial, Federal, Ceat, Zeetex, Imperial, MAxis, Petlas, Achilles
europejskie
Riken, Dayton, Saetta, BArum, Semperit, Matador, Viking, Gislaved, Fulda
I jeszcze sporo inych, ktore mi w tej wyliczance dogłowy
Człwoiek kulturalnie stara sie pomóc, to jeszcze wyśmiewa,
nie pozdrawiam
Neolin to bedzie jakis chinczyk i to z tych zupełnie nieznanych i o niewiadomej jakosci,
jak chcesz naprawde przycebulic i zalezy ci na kazdej złotówce, to z dalekowschodnich, o ile uda sie tanio wziac, to mogą byc ling longi, torque, autogreen,
Z tym, z eone nei sa włoskie.
MArka jest włoska.
ale nalezy ona bodajze do bridgestona i jest lokowana jako budżetowa.
cos jak z nasza Debicą.
niby kazdy mysli, ze polska, tymczasem ona nalezy do Michelina i jest robiona w róznych fabrykach na świecie, rzadko kiedy u nas.
@nunu85: a to w tym poście myślałem, że wszystkie ww. Bys odpuścił ;)
Warto patrzeć na te indeksy oporów toczenia i przyczepności przy tych tańszych oponach czy niezbyt?
nie bierz nic co ma wiecej niz jakies 71dB.
A najlepiej ponizej 70.
No chyba, ze wozidełko to i tak głosny i żużniący wóz, to juz wtedy wszystko jedno.
ps
jak tak jeszcze raz przeczytałem tego swojego pierwszego posta, to on rzeczywiscie niejednoznacznie brzmi.
Zabrakło przynajmniej kropki. Mój błąd.
Tamte wszystkie sa bardzo ok. Tylko kormorany to troche loteria wg mnie.
185/65r15 jest naturalnym zamiennikiem 195/60r15.
185 jest zdecydowanie wiecej do wyboru i wychodzą one odczuwalnie taniej.
Poprzednik też to zauwazył i dlatego je wybrał.
Jest fajna promocja na saette (do jest marka bliźniak daytona, o ktorej wspomniałem ja, ze przyzwoita i ktora zachwalał wcześniej @bb89)
Wyjdzie CIe dokładnie 600zł za komplet.
https://www.inopony.pl/opony,0,161978/saetta-touring-2-195-60-r15-88-h.html
sklep sprawdzony i pewny.
Jest jeden mały haczyk.
Opony maja 2 lata.
Wic troszke przelezały w magazynie.
Ale to nie jest wg mnie zaden problem i za taka cene brałbym
Wówczas będziesz miał w aucie wszystko zgodnie z homologacją i nieważne co się wydarzy, nikt się do opon nie przyczepi.
Do tych 185 też na 99 procent nikt by się nie czepiał, o ile nie byłyby łyse czy spękane, ale one, jeśli nie są zalecane przez producenta, to nie będą zgodne z homologacją. I przy bardzo, ale
No dobra, to jutro je zamówię wtedy. Dziękuję bardzo za pomoc i życzę miłej nocy