Wpis z mikrobloga

hej

jak byscie podeszli do takiego problemu (najchetniej na blueprintach)

- side scroller 2.5d
- akcja sie dzieje na zewnatrz
- ale od czasu do czasu bohater wchodzi do budynkow (po czym z nich wychodzi, predzej czy pozniej)

zagadka:
po wbiegnieciu do budynku - jak sprawic, by wszystko na zewnatrz zniklo (czarne tlo) lub sie rozmazalo lub jeszcze co innego, zeby skupic sie na wnetrzu? probuje to na rysunku zalaczonym lepiej wyjasnic. wystarcza slowa klucze, jesli zrobienie czegos takiego jakos sie nazywa, to sam sobie znajde.

bo tak myslalem, i po prostu walnac 2 wielkie czarne obiekty (ktore beda sie pojawiac tylko przy wejsciu do budynku i znikac przy wyjsciu) zeby zaslaniac widok kamerze, to troche glupio, nie?

#unrealengine #pytanie #pytaniedoeksperta #programowaniegier
taju - hej

jak byscie podeszli do takiego problemu (najchetniej na blueprintach)
...

źródło: comment_15925987297Q4RjWhTFlpmQFJ5JmU8Fn.jpg

Pobierz
  • 1
@taju: ja bym dał blura albo niski lod i dircik na szybe, ale rozumiem ze dirt nie jest uniwersalny i w innych lokalizacjach moglby nie siedziec, wtedy moze jakies patterny na szkło które na tyle zniweluja tlo ze nie bedzie tak kulo w oczy.