Wpis z mikrobloga

@zeus92: nie polecam. Anulowali mi zamowienie, za ktore zaplacilem z gory. Ze 2 miesiace sie wozilem i w koncu sie poddalem, bo szkoda mi bylo czasu. Zwrocili tylko czesc wplaconej kasy, najnormalniej w swiecie mnie okradli. Obsluga widac, ze nastawiona na wydojenie klienta, a nie zadowolenie z zakupow. Najgorszy sklep ever. Zamawiac tylko za pobraniem.
@Banek5000: tak, bylo to ze 20 zlotych. Do sadu nie pojde przeciez z taka kwota, a po ilustam wiadomosciach odbijania pileczki mialem dosc. Stwierdzilem, ze wiecej zarobie poswiecajac czas na prace niz na walke z ich obsluga.
@Kalais: Dawno to było? Gdzieś 4 lata temu "stary" merlin zbankrutował przy okazji robiąc w #!$%@? klientów i wszystkich wierzycieli. Nowi właściciele wydzierżawili markę i robili sklep od podstaw z innym zespołem i w zupełnie innej lokalizacji.
@Kalais: Współpracowałem z nimi na początku 2018 roku. Był tam niezły burdel, ale zamiarów złych nie było. Ogólnie wtedy to był start-up z wielką marką i dość dużym finansowaniem, co ich trochę przytłaczało. Wątpię, że chcieli zrobić kogoś w #!$%@?, skoro ich planem było się pozbyć wspomnienia o bankructwie przed Bożym Narodzeniem 2017 bodajże. Wtedy była tragedia, bo ludzie nie dostali prezentów na święta.

@zeus92: Śledzę trochę merlina z sentymentu