Wpis z mikrobloga

Mam zamiar wyprowadzić się do Warszawy, do pracy, oczywiście w ciemno, czyli najpierw wynająć pokój, potem szukać pracy. Ma ktoś jakieś porady dla mnie? Mam 23 lat i jestem po technikum elektrycznym , moje doświadczenie to 3 letnie praca na produkcji w Belgii oraz rożnego rodzaju prace budowlane. Chciałbym po prostu przestać już emigrować i zacząć pracować w Polsce.Mógłbym ewentualnie zrobić jakieś kursy które pomogły by mi znaleźć dobrze płatną pracę .Muszę wyjechać z dziury, w której obecnie mieszkam jest to jedyna szansa dla mnie ponieważ nie chce całe życie spędzić na wsi w której nie ma żadnych perspektyw dla młodych. #przeprowadzka #warszawa #stolica #pracbaza #praca
  • 21
@Bandzik77: najpierw przelicz sobie czy naprawde cie na to stac. Musisz wplacic spora kase za lokum jako zabezpieczenie dla wlasciciela i miec na pierwszy, moze i drugi czynsz jak pracy nie znajdziesz.
@Bandzik77: po odległości wnioskuje, że jesteś z Chełma albo Hrubieszowa? Co za zbieg okoliczności. W dodatku jestem w tej samej sytuacji co Ty i również mam dość życia na prowincji przeplatanego emigracją bo to jakieś chore błędne koło, substytut życia. Podobnie jak i Ty również jestem elektrykiem, tyle że samoukiem. Mi akurat nie zależy na bliskości domu rodzinnego a wręcz przeciwnie, chce jak najdalej. Z resztą źle się czuje w Warszawie
@Wenom01: Sepy miałem już wyrobione wiele lat temu, przy innej okazji. Warto na pewno, podobnie jak inne publikacje np. Instalacje Elektryczne Markiewicza, Monter Instalalacji Orlika, polskie normy itp. Zacząłem jako pomocnik w firmie w delegacji, która brała wszystkich jak leci i w praktyce weryfikowała potencjał i przydatność ludzi. Nie miałem żadnych problemów, ponieważ już wcześniej pracowałem na budowach, chciałem się przekwalifikować oraz znałem podstawy podstaw elektryki. W praktyce robiłem to co