Wpis z mikrobloga

  • 2
@Pietter no to pisałem z że do okolic.
@Hascospet ostatnie wypusty malucha. Model który pogorszył to jeszcze bardziej, dodając paskudna paletę kolorów i blachę strasznie słaba która lubi sobie zgnić w niecały rok.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pietter jedynie co wiem o elegancie, to że trzeba to tak samo szkalować jak Poloneza Caro Plus, gdyż właściciele tych wozów uważają się że prowadzą auto z PRL, a te dwa modele już nic z tym wspólnego nie mają.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ziemba_Karol: nie do końca, kiedyś musiało minąć bodajże 25 lat od zakończenia produkcji danego modelu żeby łapał się na rzułte - więc jak nawet zakończono produkcję w 2000/2001 to dalej się nie łapie
@Lardor: szkalowanie późnego śmietnika tfuplusa to nie tylko przyjemność ale i obowiązek ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@SonyKrokiet: Ludzie... 25 lat to musi mieć auto (od roku produkcji), od zakończenia produkcji wystarczy, że minęło 15 lat. Nie prościej zerknąć w przepisy zamiast wypisywać bzdury, że "bodajże", albo "kolega mi mówił"?
  • Odpowiedz
@Ziemba_Karol: walić, to elegant, klasyk czy nie to dla mnie zawsze będzie ścierwo, lepiej kupić fl, bisa albo st. Elegant szajs gnił na potęgę, nic nowego model nie wniósł a w planach sie zapowiadał ciekawy no i #!$%@? paskudna paleta kolorów. Zawsze mam bekę jak ktoś przy zdjeciach eleganta daje #prl z PRL ma tyle wspólnego co mój Lanos.
  • Odpowiedz