Wpis z mikrobloga

@MuItikonto_: wszystkie mechaniki co są 4 , nowy silnik, więcej drzewek misji , lepsze zadzianie wasalni pu itp , może większy czas rozgrywki , prawienie floty ,
  • Odpowiedz
@MuItikonto_: Przebudowanie modelu stabilności, urozmaicenie relacji z państwami kolonialnymi, naprawienie floty, urozmaicenie handlu(dodanie jakiś karawan, które byłby odpowiednikiem lekkich statków)
  • Odpowiedz
@Powstaniec: ale realistycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ewentualnie zrobić tak tylko na poziomach h/vh, albo dać możliwość natychmiastowej interakcji w przypadku przydzielonego już dyplomaty (w ramach improve relations)
  • Odpowiedz
@MuItikonto_: Wiem, że to głupie, ale chciałbym mieć możliwość "planowania" wojen i po prostu przypisywania własnych armii pod kontrolę ai generałów, którzy sami by podbijali co trzeba. Od pewnego momentu w grze, kiedy możesz lekką ręką wystawiać 40k stacki podbijanie małych gównokrajów jest nuuudne.
  • Odpowiedz
@MuItikonto_: Ja to bym widział rebalans walk i oblężeń, historycznie mało który zamek trzymał się latami pod ciągłym okrążeniem, a w europce jest to jak najbardziej możliwe. Dodałbym do tego kolosalne zwiększenie znaczenia terenu i dowodzenia w walkach (żeby 4 tysiące Rumunów mogło po wciągnięciu w zasadzkę zatłuc 20k Turasów z miernym szefem) oraz je przyspieszył, w tej chwili jest możliwe toczyć jedną bitwę ponad miesiąc (xD) co jest skrajnym
  • Odpowiedz
@borsiu: Nie, w total warze gracz dowodzi armią bezpośrednio, natomiast wszystkie mechaniki gospodarczo-dyplomatyczne są prostsze. Ja sobie wyobrażam system, który na tym silniku już powstał i funkcjonuje, tylko w innej grze.
  • Odpowiedz
@MuItikonto_: nowy silnik, i handel w 2 kierunkach bo to jest debilne że z Konstantynopola można przesyłać kasę do Ragusy a odwrotnie nie mimo że historycznie też Genua z Bizancjum/Turkami handlowała, generalnie to żeby każdy handel działał w wielu kierunkach
  • Odpowiedz