Wpis z mikrobloga

#rozdajo
Dobry wieczór Mirki i Mirabelki ( )
Na wstępie chciałem opisać co kieruje mną i dlaczego zaczynam akurat coś takiego. Przez całe życie męczył mnie problem z brakiem systematyczności, dlatego postanowiłem spróbować sam dla siebie robić coś codziennie. Mój wybór padł na zdjęcia czyli codziennie mam zamiar wrzucić jedno zdjęcie do internetu. Z racji tego ,że jestem amatorem bez dobrego sprzętu ( tak w sumie mam tylko telefon ). Staram się wyciągnąć z tych zdjęć cokolwiek potrafię. Uczę się robić jak najlepsze zdjęcia, uczę się je obrabiać, w pewnym sensie od jakiegoś czasu stało się to moją "pasją". Dlatego chciałbym pochwalić się tym z większą rzeszą ludzi, pomimo tego czy podoba im się to czy nie ^^ Czekam na konstruktywną krytykę, zwykłą krytykę albo jakieś dobre słowo :D

Dobra a teraz do sedna. Zapraszam każdego do mojego tagu #fotoszurex, będą się tutaj pojawiały zdjęcia codziennie, ponieważ tak jak pisałem uczę się systematyczności (òóˇ) Aby spróbować was jakoś zachęcić do zobaczenia tego posta postawiłem zrobić rozdajo na kartę podarunkową allegro o wartości 20 zł (niby nic, ale zawsze coś ^^) Także jeżeli ktoś ma ochotę to można obserwować mojego instagrama na którym codziennie będzie także inne nowe zdjęcie :D Losowanie odbędzie się jutro o godzinie 20 Także bardzo serdecznie zapraszam każdego do wzięcia udziału :D

A więc, aby mieć możliwość wygrania należy dać plusa ^^ Komentarze również są mile widziane.

Ps. Jeżeli na moim instagramie będzie 250 obserwujących to wymyślę znowu jakieś fajne rozdajo ()

Dzień 1 / 365
Zdjęcie przedstawia starą ambonę łowiecką

Instagram

#fotografia
#fotoszurex
#amatorskafotografia
#hobby
#zdjecia
SzureX - #rozdajo 
Dobry wieczór Mirki i Mirabelki (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Na wstępie chciałem o...

źródło: comment_1591652150IUODfOsLErNUnJOXeAWeCR.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@almex: Jak wyskoczę do jakiegoś lasu to postaram się coś takiego zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)