Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Uwaga na użytkownika @Jonn - w ramach marketingu szeptanego postanowił wjechać na cudzą łąkę i zrobić sesję zdjęciową swojego namiotu. Wszelkie pytania i komentarze w sprawie korzystania z cudzego terenu i niszczenia trawy (pic rel) są usuwane a ich autorzy dostają #czarnolisto (zapewne deptanie cudzej trawy tuż przed sianokosami mie buduje wizerunku firmy Fiord Nansen, która @Jonn reklamuje). Najpierw #czarno wyłapał @cezeterson teraz to samo przytrafiło się mnie. Oczywiście @Jonn nie ma na tyle honoru żeby się odnieść do sytuacji - ma to w dupie, byleby wypromować namiocik. We wpisie brylują oczywiście rzepiary - "nie było ogrodzone", "to nie problem", "trawa wstanie" (zero świadomości jak się kosi trawę i że NIE wstanie). Sytuacja podobna do ostatniego rajdu motocrossem przez cudze pole.
#afera #usuwajo #cenzura
Pobierz Waspin - Uwaga na użytkownika @Jonn - w ramach marketingu szeptanego postanowił wjech...
źródło: comment_1591606931hTkCi4cypQ84yHBTtYoLxk.jpg
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cezeterson: moim zdaniem jest to marketing szeptany. Dla mnie dowodami jest sposób publikacji, prezentacja produktu z nazwy w opisie, zdjęcia i usuwanie komentarzy nie pasujących do narracji
@Waspin jak dla mnie to przesada. Na tych tagach to normalne jest napisać jakim się jedzie rowerem, jakie sakwy, namiot, etc. bo i tak ktoś zaraz o to pyta.
A gość usunął mój komentarz, bo myślał że temat ukróci, a że poszedł efekt Streisand... :P