Wpis z mikrobloga

Mireczki kochane

Planuje w sierpniu wybrać się w trakcie urlopu w Bieszczady. Ma być to wyprawa na hardkora czyli nocuje w lesie itp itd. Chce się wybrać w rejony gdzie będzie bardzo mało "cywilizacji". Jako że jestem amatorem i pierwszy raz będę opuszczał moją piwniczkę można odnotować brak odpowiedniego sprzętu.

W pierwszym rzucie chce kupic sprzęt podstawowy czyli #namiot i #plecak

Na namiot upatrzyłem sobie ten model decathlon

Na plecak upatrzyłem sobie takie modele 1 opcja 2 opcja 3 opcja

Chciałbym na plecak i namiot przeznaczyć w sumie około 600-700 zł. Ktoś ma w tym budżecie cos lepszego do polecenia to zachęcam do dzielenia sie linkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#decathlon #gory #trekking
  • 48
  • Odpowiedz
@dzester: Mam ten namiot w wersji 2-os., bardzo sobie chwalę (stosunek cena/jakość; latem nie ma w nim szklarni i nawet w dzień jest dość ciemno, żeby pospać), byłem z nim m.in. w ubiegłym tygodniu właśnie w Bieszczadach. Tylko on trochę zajmuje i waży, więc jak masz zamiar chodzić z całym dobytkiem to raczej powinieneś zwrócić uwagę, żeby jednak ograniczać bagaż.
  • Odpowiedz
@PanSoloPL: no właśnie z tym namiotem jest jedna rzecz.... ze jest biały bedzie widoczny na kilometry..... czemu dechatlon nie moze moro namiotu zrobic :(
@nie_uciekniesz: fajny ten plecak Terra tylko czy do niego bez problemu wejdzie namiot zlozony? Ten namiot ma dlugość w pokrowcu 56-60 cm....
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dzester: Namiot polecam ten wklejony wyżej zielony z Decathlona za 99zl. Zalety: tani, lekki i całkiem wytrzymały.
Plecak jak ktoś wyżej wspominał TNF Terra, jest w promocji za 349 zł. Sam go przymierzałem i ma fajny specyficzny system nośny który trochę trzyma dodatkowo kręgosłup prosto przy mocniejszym ściągnięciu szelek. Jakby nie pasował, jest darmowy zwrot. https://www.thenorthface.pl/shop/pl/tnf-pl/plecak-na-w%C4%99druwki-terra-65-litruw-3ga5
  • Odpowiedz
  • 0