Wpis z mikrobloga

Dobra motoryzacyjne mirasy, potrzeba opinii innych ludzi. Od dawna noszę się z kupnem zabawki - na codzien jeżdże tojotą jaris 1.3 z 2005 ( ͡° ͜ʖ ͡°) i ona w rodzinie zostaje bo warta tyle co nic a zero awarii od 45.000km. Szukam czegoś na urlopy i okazjonalną szybszą przejażdżkę, coś, co będzie na sam widok cieszyć po wyjściu z pracy. Opcji jest kilka, rozsądne i szalone.

1. BMW e31. Powiem krótko, to jest auto moich marzeń. Pod maską wyłącznie V12, ale rozsądek podpowiada, że będzie to auto najbardziej awaryjne, ze wszystkich % byłoby najmniej używane a co za tym idzie dające najwięcej frajdy 'pasywnej'.

2. BMW e38/MB W140. Tutaj również z V12, sześćseta do wożenia kiełbasy albo beta do lansu. Uwielbiam takie krążowniki, wożenie powietrza mi nie przeszkadza. Komfort ze wszystkich aut będzie największy, pożeracze kilometrów.

3. Zabawka w stylu mustanga, boxstera s 987, corvetty c5. Auto z zupełnie innym przeznaczeniem, zdjęcie dachu i zwiedzanie przyrody bez wychodzenia z samochodu. Zajebiście brzmiące V8/F6, zabawka na weekendy. Do gustu najbardziej przypada mi używany-nowy mustang, stary porszak albo sprowadzana corvetta.

Wszystkie auta +- mieszczą się w podobnym budżecie, pozycje 2 może nieco tańsze. Będzie jeżdzone po UK ale z kierownicą po naszej stronie. Napiszcie co wy byscie wybrali i dlaczego. Kolory na rycinie dobrane z gugla

#motoryzacja #samochody
peszmerd - Dobra motoryzacyjne mirasy, potrzeba opinii innych ludzi. Od dawna noszę s...

źródło: comment_1591006785JaSCZsP68SONKsZDTKe48z.jpg

Pobierz

Którą opcję Ty wybierasz?

  • klasyk BMW e31 35.8% (29)
  • youngtimer BMW e38 / MB W140 9.9% (8)
  • Mustang GT, Porsche Boxster S 987, Corvette C5 54.3% (44)

Oddanych głosów: 81

  • 33
@peszmerd: zapomniałem dodać, żebyście jakoś uzasadnili wybór w komentarzu bo chciałbym dowiedzieć się co macie w tych słoich głowach, że taka a nie inna opcja została wybrana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@peszmerd: wahałem się trochę między opcjami 1 i 3, ale sam uwielbiam E31 i to ją wybrałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Myślę, że z wymienionych opcji opcja 2 byłaby najmniej wyjątkowa, za to E31 łączyłoby zalety auta sportowego i luksusowego.
@peszmerd: obie wersje BMW lub Merc to żaden fun - odizolowanie od drogi, drogie w serwisie naprawie i jeździe. Raczej tylko dla fanatyków marki, ludzi zakompleksionych lub do szpanu przed dyskoteka by zarywać blachary

Ostatnie opcje przynajmniej faktycznie dają jakiś fun z jazdy i można nazwać je lifestyle carami chociaz przy amerykańscach raczej też mistrz prostej niz król serpentyn
@aksal89: dziękuję za opinię

opcja 2 byłaby najmniej wyjątkowa


opcja silnikowa jednak czyni ta auta dość wyjątkowymi, może to ja tak mam ale niewiele ich widać na ulicach już, a zadbane robią wrażenie

sam uwielbiam E31 i to ją wybrałem


jesteśmy w zdecydowanej mniejszości

@ArpeggiaVibration:

obie wersje BMW lub Merc to żaden fun - odizolowanie od drogi


czy ja wiem? Jazda krążownikiem o takich rozmiarach to również 'fun', tyle, że
@peszmerd: ja bym z tej całej listy brał Porsche.

Nie lubię nudów za kółkiem i cenę sobie przeciazenia w zakrętach :) do wygody masz kanapę przed telewizorem a nie auto na weekend które ma dawać banana na twarzy. Poza tym to jedyna niemiecka marka która faktycznie daje to co twierdzi że daje.
kup sobie 2 osobowe cabrio z napedem na tyl, im mniejsze tym lepsze i #!$%@? bokiem az milo xD


@Sweet_acc_pr0sa: no własnie jazda bokiem mnie zupełnie nie interesuje. Ja raczej z tych dostojnie sunących ( ͡° ͜ʖ ͡°) mx5 nb było w planach, ale to nie ten budżet i poziom co reszta
@peszmerd: To tak:
1. E31 jest wspaniałym GT. V12 są dość drogie w obsłudze, V8 też są spoko.
2. E32/E38 z V12 potrafią zrobić jakieś niesamowite ilości kilometrów, ale jak wyżej serwis jest bardzo drogi i wymaga specjalistów, jeśli chce się mieć trwałość. Bardzo fajne samochody, choć nie mój typ na weekend. Bardziej C140. Po co wozić zbędne drzwi.
3a: S550 jest całkiem cywilizowany, szybki i generalnie niezły. Znam ludzi, którzy
@kuraku:

1. E31 jest wspaniałym GT. V12 są dość drogie w obsłudze, V8 też są spoko.


1. Kupię V8 to w życiu nie podaruję sobię, że kupiłem budżetowy półśrodek. 750CSi to też nie jest, ale tego jest tak mało i jest to tak drogie, że to wyłacznie fanaberia dla bogaczy, stąd V12.

Po co wozić zbędne drzwi.


Bo rozmiar ma znaczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Względem performensu
Cena M3 to dwu-trzy krotność podanych modeli nawet bez sprawdzania ( ͡° ͜ʖ ͡°) a małe auto mam teraz, nie jestem fanem. Dzięki za odpowiedź!


@peszmerd: CO? XD W PL za sensowne 987S musisz położyć 80-90k i za podobne pieniądze powinno się znaleźć przyzwoite E46
@kuraku: E31 to te same ceny. Coś mi tutaj śmierdzi, chyba kolega nie szuka samochodu na serio, skoro nie wie nawet jak się plasują ceny na rynku tego, co dodał XD
@peszmerd zdecydowanie mustang albo corvetta, klasyka sama w sobie, piękne auta, robią wrażenie. Bmw traci na prestiżu przez sebixów, poza tym serwisowanie ich to dnoo dnaaaaa. Mustang to magnes na cipki sam w sobie
@Waderra: Widziałeś kiedyś sebiksa w bmw serii 8? XD
To już takie oszczerstwo centralnie z dupy, to klasyk, który ma się podobac ludziom, którzy wiedza z czym to się je, a nie będą mylić tego krążownika z e36. No, kustang to magnes ale na przechodniów #crowdkiller XD
@kuraku: znam ceny brytyjskie, te porszaki tutaj są stoją po 10k, M3 bliżej 20k
@McBreed: E31 jest najdroższy ze stawki, wiem o tym. Nie szukam samochodu do okreslonego budżetu ani o okreslonych kosztach eksploatacji, kupuję to na co mam ochotę, jestem ciekawy zdania innych ludzi wyłacznie w kwestii pogadanki, wiadomo, że kupię samochód w którym po jeździe bedę się czuł najlepiej