Wpis z mikrobloga

@rzydoMasonerya: środek ochrony karoserii, taka gumowa powłoka ochronna, do ochrony przed kamieniami, solą, błotem itp. a dodatkowo dobrze maskuje nierówności itp. wpisz w google "baranek w spray"
@rzydoMasonerya: bezpośrednio na rdzę - neutralizator rdzy, tworzy fajną powłokę ochronną i wiąże rdzę, że nie rozwija się tak szybko, do profili jest przecież środek ochronny - nazywa się "profile zamknięte' w zestawach są rurki, aby wkładać to przez otwory serwisowe
@rzydoMasonerya: baranek na podkład się kładzie, bo inaczej będzie Ci blacha rdzewieć pod spodem, a nic widzieć nie będziesz bo sama guma z baranku będzie trzymać całość i zauważysz, że coś jest nie tak dopiero jak już nie będzie tam blachy - często handlarze walą baranek na rdzę, aby całość zakryć, a pod spodem dzieje się sporo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rzydoMasonerya: Ja czyściłem progi wodą, coś tam wypłukało ale myślę że najlepiej było by zrobić na giętkim drucie czyścik jak do naczyń, wzruszyć brud, wydmuchać co się da lub rurkę i odkurzacz. Na koniec wlać jakąś pianę aktywną albo chociaż wodę z ludwikiem i płukać( jezeli masz szczelne progi oczywiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do konserwacji to są woski z inhibitorami korozji jest tego cała masa
@kreA: ew w granicach 200 zł -250 z materiałami- pojedź do miejscowego blacharza i poproś o wspawanie łaty, biora za to około 100 zł. Potem na to podkład reaktywny, akrylowy , lakier w kolorze (w mieszalniach lakierow samochodowych do kupienia od ręki) . Na koniec jak lakier ci wyschnie kup środek do konserwacji profili zamknietych (kolo 30 zł) i nim zabezpiecz prog od srodka. Żadnej rdzy przez pare lat na progu