Wpis z mikrobloga

Mam małą zagwozdkę jeśli chodzi o pozycję na moim motocyklu, jeżdżę niecały sezon już na nowym motocyklu i trochę ciężko mi znaleźć odpowiednią pozycję. Mianowicie chodzi mi ułożenie nogi na podnóżku. Chodzi nogę którą trzymam się baku motocykla w momencie jego składania. Otóż oglądając różne filmy z jazdy na torze widzę, że zawodnicy trzymają nogę na płasko na podnóżku i wtedy udo idealnie pasuje do kształtu zbiornika, tylko że zawodnicy mają sportowe sety a u mnie jest ten problem, że jak dam nogę na płasko to udo tylko delikatnie zahacza o zbiornik, a większość uda spoczywa na plastiku, który znajduje się niżej i który się ugina (widoczny na zdjęciu) . Testowałem różne ułożenia stopy i mogę się idealnie wpasować w zbiornik, ale trzymając stopę delikatnie na palcach.

Co z tym najlepiej zrobić? Nie ukrywam, że o wiele jest mi łatwiej jak mam nogę trochę wyżej, wtedy mogę się lepiej chwycić i mogę motocykl lepiej żłożyć.

Składając się trzymacie stopę na płasko czy jednak na palcach? (mam oczywiście cały czas na myśli stopę od strony zewnętrznej zakrętu) Bo jednak takie trzymanie na palcach też nie jest za wygodne. Jedyne wyjście to kupić jakieś akcesoryjne sety z możliwością regulacji?

#motocykle #motomirko
Pobierz Tiazz - Mam małą zagwozdkę jeśli chodzi o pozycję na moim motocyklu, jeżdżę niecały s...
źródło: comment_1590420404fGAPdsI39FtVYzXSEybwnp.jpg
  • 5
@Tiazz: kup gripy na zbiornik to raz.
Do dobrego złożenia jednak dobrze oparta o podnóżek zewnętrzna stopa się przydaje więc do jazdy torowej przydałoby się w Twoim przypadku podnieść podnóżki. Minusem jest większe zgjęcie kolan dość męczące przy turystycznej jeździe.

Gx
@Man_of_Gx: Co do gripów to z pewnością kupię. Ale co z podnóżkami? Iść w jakąś markową chińszczyznę?
Bo takie regulowane chińskie z ali kosztują 300-700 zł. Za to na allegro koszt już takich firmowych to często gęsto 1300-1700 zł.
@Tiazz: Możesz zainwestować w chińskie sety tylko wszystkie śrubki na klej daj,, zawodowcy mają robione pod siebie jak kombinezony to całkiem inna liga nawet niż te kupione w sklepie, zewnętrzna stopa w praktyce mogła by wisieć w powietrzu, nie ma znaczenia o ile nie musisz szybko zmienić kierunku jazdy.
A i gripy bardziej wspomagają cię podczas hamowania niż w zakręcie.
@Jofiel Ogólnie to w większości będę jeździł na drodze z okazjonalnymi wypadami na tor więc pomyślę co tu zorganizować. Bo jeżeli miałbym jeździć regularnie czy ściągać się na torze to kupiłbym sobie drugi motocykl, którego byłoby mi mniej szkoda i który byłby tańszy w eksploatacji na torze.