Wpis z mikrobloga

@niezawodny: dzięki za podpowiedź, skorzystam. Co do korozji to auto było garażowane przez pierwsze 6-7 lat dopiero jak ja je odkupiłem to trzymam "pod chmurką". Przed zakupem oglądało je kilka osób i nigdy nic nie mówili że korozja je żre. Nawet w tym roku lakierowałem punktowo trzy elementy i blacharz/lakiernik mówił że jest spoko.
@niezawodny: ja dobrze wiem ze auto się kisi w garażu, zwłaszcza jak się je postawi w blaszaku. Tylko to auto stało w grzanym pomieszczeniu więc wilgoć powinna była szybko odparowywać. No niestety wygląda jak wygląda i wpływu na to nie mam i nie miałem. Na przykład oryginalny wydech nadal się trzyma chociaż spisali mi w umowie sprzedaży że są oznaki korozji. Salon się zabezpieczał żebym im nie sapał bo było pół
@sicknature ogrzewany garaż co noc po powrocie rozmraża Ci śnieg, lód itp i to wszystko spływa przy okazji powodując przyspieszone utlenianie blachy, dlatego garażowanie to lipa, zimny blaszak jest lepszy jeśli chodzi o korozję ale za to zimno w aucie :) tłumiki w wersjach EU nie są najmocniejsze w tych autach. Masz za to Bardo fajny silnik benzynowy 2GRFSE :) Mam go w IS mk2