Wpis z mikrobloga

@dran2: @MiQ27: ogolnie to czarna rozpacz, ostatnio w #!$%@? przytylem, zerwalem lancuch ( :D ) kupilem nowy i zaczely sie problemy, przy mocniejszym pedalowaniu cos tarło w napedzie, zdjalem kasete wyczyscilem i nasmarowalem, pedaly tak samo i dzisiaj jak sie za to zabralem to patologia :D
  • Odpowiedz
kupilem nowy i zaczely sie problemy, przy mocniejszym pedalowaniu cos tarło w napedzie


@grzmotojebca: Jak nie przeskakuje to może się dotrze. Łańcuch zużywa zębatki dopasowując je do swojego zużycia, nowy łańcuch może potem dawać takie objawy. Linki nie odczepiałeś?
  • Odpowiedz
@dran2: serio? jakos 7 miechow temu, jak kupilem nowa kasete, lancuch przerzutke i manetke nie tarł w taki sposob w ogole, wyregulowalem i elo.... tylko z drugiej strony wazylem jakies 10kg mniej hehe
  • Odpowiedz
jakos 7 miechow temu, jak kupilem nowa kasete, lancuch przerzutke i manetke nie tarł w taki sposob w ogole,


@grzmotojebca: No jak wszystko było nowe to było nowe. Teraz pożeniłeś starą kasetę i korbę z nowym łańcuchem i musi się to dotrzeć. A co do niewrzucania biegów to j.w. jak wszystko zawodzi to pewnie to hak.
  • Odpowiedz
@grzmotojebca: H i L ruszasz jedynie gdy nie wrzuca na najmniejszy/największy bieg lub łańcuch spada poza kasetę. Środkowe biegi regulujesz naprężając baryłką, a jeśli na kilku biegach działa elegancko a na kilku innych się piepszy to na 100 % hak krzywy do prostowania
  • Odpowiedz