Wpis z mikrobloga

czy w zeszłym tygodniu/w tym ruszyło się coś u kogoś na koncie w PP? zastanawiam się, czy można z tym "problemem" uderzyć do jakiejś instytucji, typu rpk czy uokik? przecież to, co wyrabiają Ci ludzie, to jakaś kpina. serwis cashback jest mocno zdziwiony faktem, że ludzie chcą wypłacić cashback i stąd ich problemy - nie wiem nawet, jak to skomentować.

tutaj, na wykopie, konto pp już nie odpisuje. na ich stronie, również bez odpowiedzi, mój ticket wisi już od ponad tygodnia. na fb "odpisali", tzn. zrobili copy-paste standardowej formułki, którą wysyłają do wszystkich - bez konkretów.

nawet jeśli wypłacą mi te środki, w co bardzo mocno wątpię, to nigdy w życiu nie skorzystam już z ich usług. w międzyczasie założyłem konto na goodie, gdzie transakcje naliczyło mi błyskawicznie i bez żadnych problemów...

#planetplus
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@l33twannabe: mi dzisiaj odpisali po tygodniu od zgłoszenia dotyczącego transakcji z listopada i wypłaty z marca, oczywiście bardzo na temat:

"Witaj, przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Jesteśmy w trakcie weryfikacji zaległych transakcji i wypłat. Cały czas pracujemy aby jak najszybciej zaktualizować Twoje konto. Wszystkie informacje na temat zmian jakie się u nas dokonują znajdziesz tutaj: https://blog.planetplus.com/blog/wyp%C5%82aty-i-statusy-transakcji"
  • Odpowiedz
Planet Plus żyje, tylko mamy ogrom pracy związanych z Waszymi pytaniami.


@PlanetPlus: no sorry, ale jakbyście żyli (w sensie - system robił to co ma robić) to by nie było zalewu pytań i ogromu pracy z odpowiadaniem.
Wszystko u was wisi, tak cashbacki sprzed 5 miesięcy (np u mnie AliExpress 06.01.2020, 19:49 - i nowsze, status nadal Oczekiwany) jak i zlecone wypłaty - też nie zrealizowane ponad miesiąc. To powoduje
  • Odpowiedz
@l33twannabe: mi to się wydaje, że wypłaty realizowane są z bieżących cashbacków innych klientów i myślą "jakoś to będzie". Gdzieś za grubo polecieli z promocją, może za duże premie się posypały, ktoś im nie wypłacił hajsu (np. aliexpress) a teraz hajsu brak więc przedłużyli wypłaty w regulaminie do 30dni z możliwością przedłużenia tego o kolejne X dni. Jakiś mirek dostał przelew z marca na kwotę 20+zł, ja czekam na przelew
  • Odpowiedz
@hrumque: to jest dokładnie ta sama odpowiedź, którą wysłali mi dziś na messengerze. to chyba jeszcze bardziej pokazuje skalę patologii, która musi się tam odbywać.

@PlanetPlus: wcześniej mieliście ogrom pracy związanej ze stroną, później (i nadal aktualne) - z wypłacaniem cashbacku, teraz - z odpowiadaniem na pytania. oj, coś mi się wydaje, że sytuacja wygląda coraz gorzej, a mimo wszystko nadal robicie dobrą minę do złej gry. tylko
  • Odpowiedz
u mnie nastąpiła dziś zmiana statusu wypłaty z oczekującej na zaakceptowaną. to co, teraz kolejny miesiąc oczekiwania na wypłatę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz