Wpis z mikrobloga

Hej. Prawdopodobnie w tym tygodnie kupuję #xbox i mam kilka pytań, gdyż jestem kompletnie zielony, a moja jedyna styczność z konsolami to pegasus i wysłużone PS3, które warto byłoby już wymienić tym bardziej, że obecne generacje są już strasznie tanie i mój wybór padł na #xboxone #alldigital Tak więc:

1. Pierwsze pytanie związane z #gamepass . Obecnie w ramach abonamentu jest dostępne #gtav jednak znika z gamepassa 7 maja. I jak wygląda sytuacja jeśli pobiorę grę np 6 maja. Czy wraz ze zniknięciem tej pozycji z gamepass dostęp do niej również znika na moim koncie/konsoli? Czy raczej wygląda to tak, że dopóki opłacam abonament gamepass to gra dalej jest dla mnie dostępna bez znaczenia czy nadal jest w ofercie Gamepassa czy też została wycofana

2. Pytanie drugie związane z januszowymi grami na #allegro . Jak to wygląda w praktyce? Kupuje na allegro dostep do czyjegos konta, dostaję dane do logowania. Po czym na chwilę wylogowuję się ze swojego konta i loguję na to z allegro. Pobieram grę na dysk, kasuję konto z allegro, loguję się na swoje i normalnie gram w grę tyle, że w trybie offline będąc normalnie dalej podłączonym do wifi i zalogowanym na swoim koncie? Jest tak jak rozumiem czy inaczej? Jeśli inaczej to poprawcie. A i czy któregoś dnia posiadanie takiej gry może sprawić, że zbanują moje konto lub czy gra może przestać działać.

3. Czy xbox one s all digital może służyć jako salonowy dysk do multimediów. Na zasadzie takiej, że ściagam z google drive lub zgrywam z pendriva zdjęcia i mogę je oglądać na TV z poziomu konsoli.

4. W odróżnieniu od obecnie posiadanej PS3, gdzie pad posiada wbudowany akumulator , pad xbox działa na baterie. Tak mniej więcej jak często trzeba wymieniać baterie np standardowe duracelle. Wiem, że pierwsza odpowiedź jako przyjdzie na myśl to "zależy ile grasz" więc powiedzmy, że 6-7h tygodniowo ;) czy przy takim zużyciu baterie starczą na ten tydzień?