Wpis z mikrobloga

Witam mam pytanie. Na grupie jednej na fb znalazłem typa który inwestuje na rynku finansowym kupno/sprzedaż ropy itd. Mowi ze należy do płatnej grupy traderow z wieloletnim stażem i płaci 2k$ tej grupie za dostep do sygnałów. W kwietniu na screenach pokazał ze zarobił około 40 tysi zł.
Oferuje on mi sygnały w kwocie 2k zł.
Konto wyglada legit, ktos cos słyszał o czymś takim, niestety jestem zielony w inwestowaniu
#inwestycje #gielda #zarabianie
  • 38
  • Odpowiedz
@Regaziatko: Mnie też proponowano podobne akcje, że mam zainwestować jedyne 2 tys $ i w krótkim czasie stanę się bogaty na tyle, że nie będę musiał pracować na etacie, to wałek stworzony dla zielonych w temacie inwestowania, nic nie zyskasz, a wręcz stracisz pieniądze. Najpierw polecałbym zainwestować w wiedzę o inwestowaniu, która Ci się zwróci w 100% niż pracę z jakimiś "opiekunami" na giełdzie nie ma czegoś takiego, nikt Ci
  • Odpowiedz
@Regaziatko:
Jak ma sygnały na ropę to te 2k w jeden dzień zarobi więc lipa straszna. Nikt kto ma naprawdę wartościowe informacje nie sprzedaje ich dla szaraków i nie za 2k, za 2k to mogą sprzedawać swoje przypuszczenia pracownicy firm bo nawet nie trzeba być w zarządzie żeby pewne rzeczy wiedzieć.
  • Odpowiedz
@Regaziatko: Oni celowo żerują na niewiedzy ludzi by Ci inwestowali swoje jedyne oszczędności, a to podlega na oszustwie czyli operowaniu nie swoim majątkiem w celu uzyskania zysków czyimś kosztem i za coś takiego można pójść siedzieć nawet na 8 lat

Art 286 KK
  • Odpowiedz
@Regaziatko: Wez daj sobie spokój, pomysl zarabiasz na czymś dobre pieniądze to będziesz z kimś sie dzielił swoimi informacjami a nawet zakładał jakieś grupy?
Zwykły scam

A tak wgl koleś zarabia 40 k miesięcznie i będzie proponował komuś info za 2k XD
  • Odpowiedz
Wez daj sobie spokój, pomysl zarabiasz na czymś dobre pieniądze to będziesz z kimś sie dzielił swoimi informacjami a nawet zakładał jakieś grupy?