Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki, może któryś mógłby mi doradzić który model roweru wybrać i czy one bardzo się od siebie różnią?
Rowery z firmy #lazaro
https://allegro.pl/oferta/solidna-crossowa-lazaro-integral-v1-am-17-bialy-9100942399
https://allegro.pl/oferta/elitary-v1-ld-solidna-crs-altus-hydraulika-17bialy-8078537269
Rowerem będę prawie codziennie z godzinę jeździć po asfalcie/ścieżce rowerowej (zero piachu)
Nic mi ta specyfikacja nie mówi tych przerzutek i innych, wiec jeśli nie ma w nich różnicy to wezmę tańszy
ewentualnie ten https://allegro.pl/oferta/queen-of-the-road-lazaro-integral-v3-ld-17-bialy-7977089314
ale to musiałby być dużo lepszy od pozostałych.
Wiem ,ze za te pieniądze nie ma cudów ale na droższy mnie obecnie nie stać a roweru potrzebuje teraz bo się przeprowadziłam
#rower #pomocy #kiciochpyta
  • 9
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Nale: nie znam się na rowerach w ogóle. Dziś pojechałam do sklepu rowerowego ale mieli takie oblężenie ,że odpuściłam czekać dalej na pomoc. Kiedyś miałam taki rower(Giant jak to nanjakies znaczenie) i mi się na nim dobrze jeździło, rowery miejskie takie z koszem z przodu jak te na wypożyczenie to nie moja bajka są okropne.
  • Odpowiedz
@NeonowyDemon: ogólnie to jest to samo co lazaro (chyba powiązane nieco firmy). Natomiast podałem taką propozycję, ponieważ rama jest inna (wg mnie lepsza). Znajdź na allegro sprartacus cross 3.0 - jest tańszy niż 4.0
A rowerów z 7 rzędami z tyłu unikaj
  • Odpowiedz
@NeonowyDemon: @NeonowyDemon: zdecydowanie nie myślałem o miejskim rowerze bo to moim zdaniem niepraktyczny dramat, ale przede wszystkim ja bym celował w coś bez amortyzatora (duuuużo mniejsza waga) i na węższych kołach, będziesz po prostu szybsza, zużyjesz mniej energii na przemieszczanie się. Akurat ja jestem fanem jazdy po mieście na szosówce, ale jeśli nie jesteś przekonana do takiej kierownicy i pozycji to może jakiś fitness? To dość fajne rowery na miasto.
  • Odpowiedz