Wpis z mikrobloga

dzięki za odpowiedź, no to muszę pisać do ruska. Od 2 miesięcy wszystko chodziło jak ta lala i nagle bęc. Zauważyłem, że na koncie, na stronie #teleelevidenie mam przekreślone w zakładce "My service" ten napis "Playlist acces key" oraz "date of purchase". Nie wiem czy tak było wcześniej czy nie, chodziło to nie zwracałem na to uwagi. Kasa na koncie jest, do końca miesiąca rozliczeniowego mam jeszcze pare dni.
  • Odpowiedz
@stapi12: może źle się wyraziłem, okresu rozliczeniowego. W zakładce "My service" w pozycji "Actually, it's until... mam do 26.04.2020. Dodatkowo mam atomatyczne odnowienie na następny miesiąc. W zeszłym miesiącu poszło z automatu. Zobaczymy co odpowie kolega ze wschodu. Długo się czeka na odpowiedź?
  • Odpowiedz
@fajny_gosciu: czyli do dzisiaj miałeś xD to odnowienie działa bardzo słabo po prostu, też mam to włączone a i tak zazwyczaj ręcznie muszę odnowić, zrób to i nie zawracaj gitary ruskowi
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fajny_gosciu: panowie pytanko. Wczoraj jeszcze mi działało konto na telee a dziś już brak autoryzacji. Czy powodem może być brak przelania hajsu na konto? 9 euro
  • Odpowiedz