Wpis z mikrobloga

  • 0
@BillyGugu Warsztat był zamknięty przez dwa tygodnie niecałe, ale to tylko przez to że mieliśmy zaplanowane drobne prace budowlano remontowe i woleliśmy nie mieć aut klientów wtedy na placu nigdzie. Jedna meganka od zakupu zrobiła ok. 1300km, druga prawie 2k, doszło kilku klientów którzy wprost mówili że "somsiad mówił że dobrze robicie i auto dajecie na dojazdy", kilku klientów z reklam dzwonilo, pytało o warunki auta zastępczego i z nich jakaś
  • Odpowiedz
@kmt187: zajebiscie:) sam wtedy pisalem, ze zastepcze robi robote i jak widac duzo sie nie mylilem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Takie wiadomosci ciesza
Jezeli to nie tajemnica to co to za warsztat, a nóż widelec sie do Ciebie udam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@BillyGugu Post niestety został usunięty, bo w pewnym momencie mi się odechciało odpisywać i w poście i na pw na agresję o psuciu rynku i innych tego typu tematach. Jak temat się rozbuja i wirus się trochę uspokoi to będziemy myśleć czy nie wprowadzić jakiejś symbolicznej opłaty za korzystanie na czas naprawy (w granicach 50zl max, w zależności od technologicznego czasu naprawy), ale to na razie są luźne pomysły. Koledzy uważają
  • Odpowiedz
@kmt187: dzieki za odpowiedź, co prawda nie widzialem tamtego postu ale znajac s----------e wykopu wierze na słowo
A co do anonimowości, jak najbardziej rozumiem. Do uslyszenia na tagu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz