Wpis z mikrobloga

BUDOWANIE

Nie musimy godzić się na wbudowany w obiekty predefiniowany układ ścieżek i dróg. Wykorzystując mod Move It możemy chwycić węzły lub segmenty zintegrowane z budynkiem i je przesunąć według własnych upodobań czy też nawet usunąć. Należy jednak kontrolować, czy nasze akcje nie popsuły funkcjonowania budynku. Jeśli tak by się stało, można skorzystać z opcji Reset.

Naprawdę warto bardzo dobrze zapoznać się modem Move It, gdyż jego umiejętne stosowanie znacząco przyśpiesza kształtowanie miasta. Profilowanie łuków, łagodzenie nachylenia, dopasowanie kątów pomiędzy segmentami, obracanie, kopiowanie, usuwanie, precyzyjne przesuwanie obiektów i wiele innych funkcji, które nie były dostępne w początkowych wersjach moda. Dodatkowo to wszystko z opcją "Wróć". Dobrze opisane jest to w poradniku.

#citiesskylines
Cerberlius - BUDOWANIE

Nie musimy godzić się na wbudowany w obiekty predefiniowany...

źródło: comment_1587205559KtFBFAn656W7m9KqHmr25v.jpg

Pobierz
  • 6
@piotreeek: Zakładając, że masz Move It, zaznaczasz segment przed budynkiem (klikasz z wciśniętym klawiszem "Alt") i usuwasz go. Obiekt traci dostęp do drogi co sygnalizowane jest ikoną nad obiektem. Standardową metodą tworzysz pożądaną drogę na tyle blisko, aby zniknęła ikona. Sprawdzasz, czy obiekt funkcjonuje poprawnie. Najwygodniej użyć widoku "Traffic Routes", gdyż wtedy od razu widać, czy cimy z niego korzystają.