Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krysztal: Miałem taką sytuację, w zasadzie to dziwnie wyszło bo moja skrytka się nie otworzyła, ale udało mi się otworzyć (lub była już wcześniej otworzona) skrytka z czyjąś paczką. Zadzwoniłem na infolinię inpostu, ale najlepiej dzwoń do oddziału do którego podlega ten paczkomat (może uda się w sieci znaleźć nr). Gość przyjechał w ciągu pół godziny, otworzył po kolei wszystkie skrytki, i jak znalazł to dał znać dla centrali i wydał
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krysztal: Ostatecznie pozostaje reklamacja, na nią muszą odpowiedzieć. Zadzwoń jutro na infolinię, mają też na stronie formularz. Paczka dopiero po 48h od umieszczenia wróci do oddziału.
@Krysztal: na reklamację mają miesiąc czasu, żeby odpowiedzieć i napewno nie zrobią tego w tydzień. Dzwoń na infolinię to jedyna droga, żeby w ogóle doszła do nich wiadomość o Twoim problemie. I choć paczkomaty teraz zawodzą to infolinia jest naprawdę sprawna. Dzisiaj byłem chyba 23 w kolejce, a po 3 min już rozmawiałem z konsultantem. Także dzwon bo to jedyna droga, żeby coś załatwić w miarę szybko.