Wpis z mikrobloga

Jeśli potrzebna jest droga, która stylem wpasuje się w obszar pozamiejski, a jednocześnie umożliwi umieszczanie wzdłuż niej budynków, to wydawałoby się, że trzeba skorzystać z edytora dróg lub sięgnąć do Warsztatu Steam po drogę wcześniej przez kogoś przygotowaną. Otóż niekoniecznie.

Można wykorzystać podstawową drogę zmodyfikowaną w trakcie gry indywidualnie dla każdego segmentu. Za pomocą Network Skins 2 usuwamy chodnik i/lub oświetlenie. Za pomocą TM:PE V11 STABLE (Traffic Manager: President Edition) w zależności od preferencji zmieniamy ograniczenie prędkości i możliwość parkowania. Obecność i wielkość strefy budowania ustalamy wykorzystując Zone It!. Włazy kanalizacyjne można wyłączyć dla całego miasta używając Hide It!. Pozostaje kwestia losowy dekoracji, takich jak parkomaty, skrzynki elektryczne i hydranty. Można je wyłączyć dla całego miasta również za pomocą Hide It!, jednak akurat ta opcja nie współgra obecnie z Network Skins 2.
#citiesskylines
Cerberlius - Jeśli potrzebna jest droga, która stylem wpasuje się w obszar pozamiejsk...

źródło: comment_158686613673ZIcAAw83T1WoZdGPYOe1.jpg

Pobierz
  • 1