Wpis z mikrobloga

Dzień dobry, #kiciochpyta mam. Szykuję się do zakupienia po 8 latach nowego blaszaka, ale kompletnie nie znam się na podzespołach. Nie wiem jaki ram, zasilacz ani płyta główna. Na screenie mam orientacyjny setup, rzekomo procek i grafika, które dodałem, świetnie współgrają. Mogę liczyć na radę od mirasów?
#komputery
r4mz3yyy - Dzień dobry, #kiciochpyta mam. Szykuję się do zakupienia po 8 latach noweg...

źródło: comment_158663862551qpSTI9cBKvMuBoS24n4I.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@r4mz3yyy: Wiesz co, ja bym zmienił zasilacz. Ten z tego co wiem jest nie modularny tzn nie możesz podpiąć sobie do niego kabli wedle uznania tylko są na stałe. Sam mam taki bo nie doczytałem i to niemiłosiernie w-----a i przeszkadza w ułożeniu kabli w obudowie
  • Odpowiedz
@r4mz3yyy: Tym bardziej ze cenowo wychodzi bardzo podobnie, sam ostatnio składałem coś nowego dla siebie i można znaleźć 2x8 3200 cl16 za 350 złotych, pewnie i taniej jeżeli by nie zamawiać z jednego sklepu tylko szukać promocji
  • Odpowiedz
@Ni3pokolorowany: No to walę xD czy posiadanie jedynie dysku SSD, powiedzmy 500 gb, jest dobrym pomysłem? Mieć na nim system i wszystkie potrzebne programy i gry. I ewentualnie, kiedy dysk sie zapełni, dokupić HDD 1 tera.
  • Odpowiedz
@r4mz3yyy: Zależy do czego go używasz tzn, jakiś cod warzone i gta V to już 250 gb plus inne programy i pliki. Przemyśl sobie to i wtedy wybierz pojemność. Samo posiadanie jednego dysku nic ci nie zmienia jeżeli chodzi o użytkowanie tylko trzeba pamiętać żeby programy i wymagające gry mieć jakby na początku dysku czyli na pierwszej partycji a dokumenty, zdjęcia których używasz rzadziej na dalszych partycjach. Oczywiście jeżeli w
  • Odpowiedz