Wpis z mikrobloga

@tibnor: ogólnie dość duża sprzedaż wszystkich VRów, zapewne ma na to jakiś wpływ premiera Alyx, no i dodatkowo problemy z liniami zaoptrzeniowymi przez koronawirusa.
@Jotu: no nie ukrywam że właśnie mnie też half life skusił, wiadomo już wcześniej mi chodziło po głowie ale po tej premierze już chciałem kupić.
@tibnor: nie Ty jeden. Sam z tematem VR bujałem się od 3 lat co najmniej, ale dopiero po zapowiedzi Alyx wziąłem się na za to na poważnie, i od poniedziałku bawię Idexem. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem tyle frajdy z grania w cokolwiek.
Co się dzieje że nie idzie dostać


@tibnor: bo wbrew temu co twierdzą wyznawcy vr mówiąc że nastała "era vr" produkcja googli jest tak śmiesznie niska, że kiedy ogłosili Alyx i zamówienia na świecie wzrosły z 20 do 100 sztuk dziennie to nagle się okazało że producenci nie są na to przygotowani :D