@tibnor: ogólnie dość duża sprzedaż wszystkich VRów, zapewne ma na to jakiś wpływ premiera Alyx, no i dodatkowo problemy z liniami zaoptrzeniowymi przez koronawirusa.
@tibnor: nie Ty jeden. Sam z tematem VR bujałem się od 3 lat co najmniej, ale dopiero po zapowiedzi Alyx wziąłem się na za to na poważnie, i od poniedziałku bawię Idexem. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem tyle frajdy z grania w cokolwiek.
@tibnor: na 100% wszystkiemu jest winna Alyx, sam jak się tylko o premierze dowiedziałem to od razu zamówiłem gogle, stan niedoborów w VR trwa od grudnia zeszłego roku, premiera i wirus jeszcze bardziej go pogłębiła.
@tibnor: bo wbrew temu co twierdzą wyznawcy vr mówiąc że nastała "era vr" produkcja googli jest tak śmiesznie niska, że kiedy ogłosili Alyx i zamówienia na świecie wzrosły z 20 do 100 sztuk dziennie to nagle się okazało że producenci nie są na to przygotowani :D
@tibnor: bo wbrew temu co twierdzą wyznawcy vr mówiąc że nastała "era vr" produkcja googli jest tak śmiesznie niska, że kiedy ogłosili Alyx i zamówienia na świecie wzrosły z 20 do 100 sztuk dziennie to nagle się okazało że producenci nie są na to przygotowani :D
@tibnor: Ja tam widzę, że dostępne na oficjalnej stronie: https://www.oculus.com/