Aktywne Wpisy
TurboEgo +44
czy jak człowiekowi resztki mózgu się starzeją to idzie na ryby, grzyby i interesuje się olimpiadą, gałą i polityką?
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
kontophone +91
Przypominam o ANKIECIE w której możecie podzielić się ze mną swoimi refleksjami na temat zakończonej gry #lacunafabularniestarwars. Formularz zamykam dzisiaj o 21:00!
---------------------------------------------------
Niezależnie od odpowiedzi na pytanie "Uniwersum następnej przygody powinno być wybrane przez MG/graczy" chcę poznać Waszą opinię. Do dyspozycji oddaję ankietę wyboru nowej przygody, która będzie wiążaca tylko wtedy, gdy tak zdecydujecie w ankiecie podsumowującej przygodę #lacunafabularniestarwars. Dodaję możliwość dopisania własnej propozycji, jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć niczego dla siebie w moich propozycjach.
Krótki opis pierwszych trzech przygód możecie zobaczyć w tym wpisie. Opisy pozostałych przygód oraz definicje typów przygód znajdziecie w komentarzach.
Czas na oddanie głosu upływa 11. kwietnia o godzinie 12:00. Wraz z ogłoszeniem wyników ankiety i decyzji podam również szczegóły dotyczące gry giełdowej, będącej tematycznym, nieobowiązkowym preludium do głównej przygody.
LINK DO ANKIETY - WYBÓR TEMATYKI NOWEJ PRZYGODY
5. Ogniem i mieczem 1646 - Rzeczpospolita toczy kolejne wojny z Chanatem Krymskim. Ostateczne rozwiązanie problemu Tatarów w tamtym rejonie wydaje się być bliskie końcowi. Sąsiedzi Królestwa bacznie obserwują wydarzenia na jego terytorium, nie wszyscy jednak świadomi są problemów
A. polityczna - gracze są wysoko postawionymi urzędnikami lub aspirują do zajmowania takich stanowisk. Wydarzenia opierają się na debatach, a podejmowane przez nich uchwały mają wpływ na wydarzenia w świecie gry. Okazjonalnie niektórzy gracze podejmują się indywidualnych akcji (np. przygoda Senat Rzymski).
B. przygodowa - gracze wywodzą się z niższych warstw społecznych, tworzą drużyny, cel ich przygody nie jest związany z wielką polityką. Ważniejszy od indywidualnych zysków jest wspólny cel. (np. przygody Wikingowie i Jaszczury)
C.