Wpis z mikrobloga

Wybieramy tematykę następnej przygody #lacunafabularnie!

Przypominam o ANKIECIE w której możecie podzielić się ze mną swoimi refleksjami na temat zakończonej gry #lacunafabularniestarwars. Formularz zamykam dzisiaj o 21:00!

---------------------------------------------------

Niezależnie od odpowiedzi na pytanie "Uniwersum następnej przygody powinno być wybrane przez MG/graczy" chcę poznać Waszą opinię. Do dyspozycji oddaję ankietę wyboru nowej przygody, która będzie wiążaca tylko wtedy, gdy tak zdecydujecie w ankiecie podsumowującej przygodę #lacunafabularniestarwars. Dodaję możliwość dopisania własnej propozycji, jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć niczego dla siebie w moich propozycjach.

Krótki opis pierwszych trzech przygód możecie zobaczyć w tym wpisie. Opisy pozostałych przygód oraz definicje typów przygód znajdziecie w komentarzach.

Czas na oddanie głosu upływa 11. kwietnia o godzinie 12:00. Wraz z ogłoszeniem wyników ankiety i decyzji podam również szczegóły dotyczące gry giełdowej, będącej tematycznym, nieobowiązkowym preludium do głównej przygody.

LINK DO ANKIETY - WYBÓR TEMATYKI NOWEJ PRZYGODY
lacuna - Wybieramy tematykę następnej przygody #lacunafabularnie! 

Przypominam o A...

źródło: comment_1586443236sIcgOyWWeNK48Rs0LDYMCe.jpg

Pobierz
  • 5
4. Zimna wojna 1945-1989 - dwa rywalizujące ze sobą mocarstwa na drodze do totalnej dominacji. Ustalanie strefy wpływów, działania dyplomatyczne i te mniej jawne, a to wszystko podlane sosem wzajemnej nieufności pomiędzy graczami.

5. Ogniem i mieczem 1646 - Rzeczpospolita toczy kolejne wojny z Chanatem Krymskim. Ostateczne rozwiązanie problemu Tatarów w tamtym rejonie wydaje się być bliskie końcowi. Sąsiedzi Królestwa bacznie obserwują wydarzenia na jego terytorium, nie wszyscy jednak świadomi są problemów
Typy przygód:

A. polityczna - gracze są wysoko postawionymi urzędnikami lub aspirują do zajmowania takich stanowisk. Wydarzenia opierają się na debatach, a podejmowane przez nich uchwały mają wpływ na wydarzenia w świecie gry. Okazjonalnie niektórzy gracze podejmują się indywidualnych akcji (np. przygoda Senat Rzymski).

B. przygodowa - gracze wywodzą się z niższych warstw społecznych, tworzą drużyny, cel ich przygody nie jest związany z wielką polityką. Ważniejszy od indywidualnych zysków jest wspólny cel.