Wpis z mikrobloga

Mirki i mirabelki. Jestem zielony w temacie konsol, nie grałem w nic ani na komputerze ani tym bardziej na konsoli przez dobre 10-15 lat, a wygląda na to, że mając trochę czasu do odsiedzenia pewnie jakąś kupię.

Pytanie do zapalonych graczy - co kupić? Cena nie gra dużej roli.

Korci mnie aby sobie przegrać Wiedźmina, może RDR2, lubiłem też kiedyś wojenne strzelanki w stylu Battlefielda 1942, i generalnie gry, gdzie można walczyć pojazdami. Miałem też dawno temu sentyment do gry Bioshock, choć nie mam pojęcia co się z tą serią podziało.

Drugie pytanie - czy projektor (całkiem dobry, Optoma) nadaje się do grania?

#playstation #xbox #konsole #pytanie #nintendo (dodaję, choć pewnie koncepcja Nintendo nie do końca zgadza się z profilem gier, które mnie interesują).
  • 4
@pawel694: Wiesz, najbardziej mi chodzi o to, aby gry/serie które mnie interesują były na tym grywalne, albo było coś w tych klimatach, które wspominałem.

Widzę, że teoretycznie są, ale kiedy badam teraz temat, to też widzę że gry które są teoretycznie supportowane mogą się sypać, glitchować, lub być w mocno obciętej wersji - dlatego uznałem, że zaczerpnę wiedzy u ludzi, którzy regularnie grają.
@GaiusBaltar szczerze w Twojej sytuacji poczekalbym do końca roku, bo wychodzi nowa generacja konsol, więc ps4 i Xbox one pójdą w odstawkę, deweloperzy skupia się na nowych konsolach. Ja jeśli chodzi o granie nigdy nie byłem fanem PC, mimo że też czasem gram na komputerze. Generalnie jak Ci się spieszy to niezależnie czy kupisz ps4 czy Xboxa to pograsz we wszystko. Pytanie jakie exclusivy Cię też interesują, bo każda z konsol ma
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@GaiusBaltar: od siebie polecę Xbox One X i usługę Xbox Game Pass Ultimate. Skoro w nic nie grałeś od tak długiego czasu to na pewno nie jedna gra z powyższej usługi Cię zainteresuje i wciągnie na długie godziny:-) Dzięki niej masz dostęp do multum gier i grania online.