Wpis z mikrobloga

Hej Rakietowe Mirki, rzucam garść dodatkowych informacji dotyczących zbliżającego się turnieju:

- Idealnie będzie, jeżeli pojawi się minimum 16 chętnych osób do grania, wtedy pojawią się cztery czteroosobowe grupy, z której dwóch najlepszych graczy będzie przechodziło do fazy pucharowej. W przypadku innej liczby zapisanych osób grupy będę odpowiednio modyfikował. Termin ostateczny zapisywania się ustalam na piątek, 03.04, do godziny 23:59.

- W sytuacji, gdyby dwóch zawodników w grupie miało tę samą liczbę wygranych, o awansie decyduje wynik meczu między tymi graczami.

- Tak, jak w poprzedniej edycji - wszystkie mecze, z wyjątkiem finału, odbywać się będą w formacie BO5, czyli do 3 wygranych. Finał rozgrywany będzie w formacie BO7, czyli do 4 wygranych.

- Po raz kolejny ważne będzie robienie screenów po każdym meczu, żeby wyłonić króla strzelców tej edycji! Brak screena oznacza brak goli.

- Jako, że zwycięzcy poprzedniej edycji i jeden z graczy z drugiego miejsca nie odebrali nagrody, dołożę jeszcze trochę tak, że pula startowa nagród zaczyna się od 350 kredytów - 200 za zwycięstwo, 100 za drugie miejsce i 50 za tytuł króla strzelców. Jeżeli liczba chętnych przekroczy 16, to za każde kolejne zapisane osoby dołożę od siebie coś ekstra.

- Mutatory, na jakich będzie odbywać się rozgrywka, to: Unlimited boost, Boost strenght 1.5x, Ball max speed Super Fast, Ball weight Super Light, Ball bounces Super High.

-Jak wspominałem wcześniej, faza grupowa będzie bez ścisłych terminów, więc pozostawiam wolną rękę w kwestii dogadywania się. Faza pucharowa odbywać się będzie w niedzielę wieczorem, więc do niedzieli, godz. 18 wszystkie mecze w grupie powinny zostać rozegrane.

#rlms #rocketleague
Pobierz
źródło: comment_1585825393IMTIsVazs6U0ZuumAr0M4m.jpg
  • 4