Wpis z mikrobloga

ale też wtedy systemy nie miały quardo ultra HD ekranów wymagających 20 wersji tej samej grafiki bo tyle dużych jest rozdzielczości i dpi ekranów


@elf_pszeniczny: Dlatego też są różne szkoły jak material design gdzie nie robisz aplikacji pod różne DPI tylko jedną skalującą się na urządzeniu.
Tym bardziej nie ma sensu robienia aplikacji pod dane rozdzielczości bo jest bardzo duży wachlarz rozdzielczości natywnych, skalowanych (jak w SGS10, SGS20 czy innych takich),
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Darknes17: też

Ale i apki z czasów Androida 2.x zajmowały po maksymalnie kilka megabajtów każda. Były proste graficznie a zewnętrznych frameworkow do ich budowy nie było. Dziś masz apki typu Slack co są de facto osobną instalką chrome z wszystkimi zależnościami + dużo bibliotek do tego, przez co same "hello Word" by zajęło kilkudziesiat MB.