Wpis z mikrobloga

Kino w domu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Recenzja projektora BlitzWolf BW-VP1
Świetny w tym budżecie, a kosztuje 74.81$ (ok 306zł) z dostawą z Europy
-----------------------------------------
➡️Śledź mój tag #sebeksspoleca i Moje recenzje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-----------------------------------------

BlitzWolf BW-VP1
⏩ 74.81$ z Czech lub UK
▶️ BGHU542
Dostawa z Czech lub UK za darmo kilka dni
(❗mój szedł 3dni od wysłania)

W celu zapewnienia dodatkowych atrakcji dla dzieci siedzących przymusowo w domu #zostanwdomu zamówiłem z rzutnik BlitzWolf BW-VP1 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kino w domu to niezły pomysł i wielka radocha dla dzieci.

Rzutnik zamówiłem z czeskiego magazynu Banggood. Szedł przez Niemcy, dotarł w 3dni od wysłania, paczkę dostarczył kurier DHL. Rzutnik w pudełku jest dobrze zabezpieczony.

Sam nie znam się jakoś bardzo na rzutnikach, więc przed zamówieniem poszukałem trochę info o nim i o innych dostępnych z Europy. Celem bylo znalezienie taniego (ok. 100$) dobrego rzutnika do okazjonalnego puszczenia bajek i filmów wieczorem. Z dostawą z EU. Patrzac na parametry i opinie najlepszym zdecydowanie wyborem wsrod budżetowych projektorów z Europy wydał mi się Blitzwolf BW-VP1. Zamówiłem i jestem z wyboru bardzo zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rzutnik ma wysoką jak na tą półkę rozdzielczość optyczną (natywna) 720p (1280x720px), jasność 2800 lumenów, wiele wejść i możliwości połączenia urządzeń zewnętrznych. No i BlitzWolf to BlitzWolf ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mam kilka produktów i jakość zawsze bardzo dobra. W tym wypadku również jest bardzo dobrze.

Pamietajmy, że to rzutnik budżetowy, ale w cenie ok 100$ naprawdę ciężko o inny z lepszymi parametrami. Patrząc na stosunek cena/jakosc i na moje oczekiwania jest bardzo dobry. A dzieci są zachwycone i co wieczór oczekują seansu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dorośli też będą zadowoleni.