Wpis z mikrobloga

@zieloneKolanoApokalipsy:
Miałbyś pomysł jakie zakończenie by Ci się podobało?

Film jest w tej samej konwencji co CUBE, więc zakończenie też - otwarte - pozostawia pole do przemyśleń.

Na początku dowiedzieliśmy się wprost o co chodzi, tak jak na dość wczesnych etapach życia dowiadujemy się /jak działa świat/cywilizacja. Czy dałoby się wyrwać z zastanego porządku lub czy jest coś po śmierci wciąż
  • Odpowiedz
@zieloneKolanoApokalipsy: Dzięki za odpowiedź.

Też pomyślałem: zaraz zaraz, ale jak to lata.
No i natychmiast doszedłem do wniosku, że to są założenia, które się przyjmuje.
Tak jak baśnie, to że wróżki nie latają, a nawet nie istnieją, nie stanowi
  • Odpowiedz
@rentiever: To co jest na dole jest takie jak to co jest na górze; a to co jest na górze jest takie jak to co jest na dole.

Bardzo dobrze się oglądało i wywołało na mnie większe wrażenie niż najlepsze produkcje netflixa. Wiem, że film jest symboliczny i nie można szukać dziury w całym, ale powiedzcie jak dziecko przeżyło na najniższym piętrze, gdzie nawet na zwłoki nie może liczyć, a
  • Odpowiedz
@rentiever: no tak, logiczne. Niezłe poświęcenie tak zjeżdżać i walczyć z tyloma ludźmi. Sama mogła wcześniej to dziecko wysłać do góry.Widocznie wiedziała, że nie ma to sensu.
  • Odpowiedz
@Xavax: Ok, kumam, mi pewne niescislosci logiczne nie przeszkadzaja.

Dzieki postaci matki i dziecka pokazali sile instynktu macieżyńskiego a na reszcie ludzi, szerzej: instynkt przetrwania

Ciekawy jestem Twojej i pozostalych opinii czego metaforą była przedstawiona sytuacja.
  • Odpowiedz
@rentiever: Czas, który jest tam pokazany może nie być liniowy i też symboliczny. Pietra były przyznawane losowo, nie było zasad czy kryteriów odnośnie tego, kto gdzie powinien się znaleźć. Przekaz jest prosty - nie bądźmy obojętni i nie plujmy na kogoś, kto jest w gorszej sytuacji, bo tobą też mogą gardzić za chwilę, lub twoimi dziećmi. Każde pokolenie ma wpływ na poprzednie i następne. Jeśli nie nauczymy się żyć w
  • Odpowiedz