Wpis z mikrobloga

Mirki spod tagu #grafika !

Wymyśliłem akcje jak możemy pomoc w walce z #koronawirus !

Myśle ze można zaprojektować czytelną komunikację dla punktów takie jak np. Sklepy. Na zdjęciu ponizej zamieszczam przykład z Danii. Ludzie maja wyznaczone miejsca, jest to czytelnie oznaczone.

W Polsce jest to często ignorowana ściana tekstu- niektórzy maja z tym problem.

Grafiki maja przedstawiać: bezpieczny dystans miedzy klientami, informacje o płatnościach zbliżeniowych w celu nieroznoszenia zarazków itd. - jeśli macie jakieś pomysły to dawajcie.

Pliki będą na licencji #opensource każdy będzie mógł ich użyć w swoim punkcie, proponuje jakiś Uniwersalny format np. PDF, Nie wiem czy do naklejek nie potrzeba krzywych, nie znam się na tym. Gotowy znak musi dać się wydrukować na w drukarni i na a4, małe punkty maja zwykle tylko drukarkę monochromatyczną wiec znak musi być tez dobrze widoczny w czerni i bieli. Najlepiej mocno ograniczyć się z kolorami. Plik musi być gotowy do druku nawet dla kompletnego laika.

Do wieczora zrobie te naklejki na podłogę i bezpieczny dystans. Na razie nie wiem gdzie możemy to zrzucać, jeśli będziecie robić to wrzucajcie w kom. Postaram się ogarnąć Do wieczora jakaś Prostą stronę żeby to wrzucić, linkować jeśli ktoś z #webdew #wordpress to byłbym wdzięczny za pomoc.

#grafika #photoshop #ilustrator #druk
Pobierz
źródło: comment_1584627496z5Hu0rqL49dTnFlJI4OYQj.jpg
  • 6
@Uri_: niestety nie wszędzie, każdy może zrobić sobie takie sam- niektórzy na maja dostępu do czytelnych grafik bo są to projekty tych firm- ktoś zleci drukarni i oni to zrobią, wydrukują ale projekt jest u nich. Baza takich gotowych projektów znacznie ułatwi oznaczenie, nawet małych sklepów które nie mogą stworzyć komunikacji. Nawet duże sklepy, banki itp będą mogły z tego korzystać- zero praw autorskich (jak ktoś wrzuci do portfolio to nic
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0