@Dawisek: no podnosisz srebrny uchwyt klamry do góry i luzujesz. Jeśli to drugi typ klamry to srebrny uchwyt naciskasz i wtedy możesz regulować plastikowy zatrzask.
@Dawisek: tu naciśnij, później pociągnij czarny plastikowy pasek w dół, a następnie powinien być możliwy do poluzowania do góry, jednocześnie nadal naciskając na klamrę
@Dawisek: musisz coś źle robić, bo mam te same rolki. ząbki dociskasz do dołu i ciągniesz pasek z prawej strony zdjęcia a klamerka jest do zacisku faktycznie
@MasnyDzik: Zadowolony jesteś z tych rolek ;)? Bo ja własnie po pierwszej jeździe (wcześniej tylko łyżwy) jest fajnie, ale strasznie czuć drogę, którą mam taką chropowatą, na lepszym asfalcie pewnie lepiej, ale to w każdych rolkach tak? ;O
@Dawisek: Dopiero je kupiłem (5 razy jeździłem na razie) i na razie jestem zadowolony. Chociaż ciężko to ocenić w mojej sytuacji, bo dopiero się uczę jeździć, więc ekspertem nie jestem. Ale okiem laika wyglądają solidnie i dopóki się nie będą rozwalać będę twierdził że są warte swojej ceny. Do chropowatej drogi idzie przywyknąć, bo na parkingu z kostki sobie śmigałem. I też jestem ciekaw jakby to było czuć w drożyszch rolkach.
źródło: comment_15846170156kb7GAYnipRuGjOLcwHPyL.jpg
Pobierzźródło: comment_1584617972z8JRJk01BAv6usWyKZSYnG.jpg
Pobierza klamerka jest do zacisku faktycznie
Chociaż ciężko to ocenić w mojej sytuacji, bo dopiero się uczę jeździć, więc ekspertem nie jestem.
Ale okiem laika wyglądają solidnie i dopóki się nie będą rozwalać będę twierdził że są warte swojej ceny.
Do chropowatej drogi idzie przywyknąć, bo na parkingu z kostki sobie śmigałem. I też jestem ciekaw jakby to było czuć w drożyszch rolkach.