Wpis z mikrobloga

Pytanie do doświadczonych w zakupach przez #aliexpress Wysłał mi Pan z Chin paczkę nie na mój adres. Wystawiłem zapytanie że nie dostałem towaru i że proszę o pomoc. Kolejnym krokiem był "spór" gdzie wystawiłem że proszę o zwrot pieniędzy gdyż paczka do mnie nie dotarła. Kolejnym krokiem było wypisanie kwoty zwrotu, wystawiłem 100% zakupu. Na to Pan z Chin napisał że mam zakończyć spór na 0 zł a dodatkowo mi Pan z Chin napisał tak:

Dear friend,we have checked that your parcel has been returned due some reasons.Could you please cancel the dispute and give us your paypal account so we can refund you soon?Is it ok for you?Waiting for your reply.Thanks a lot!Drogi przyjacielu, sprawdziliśmy, czy Twoja paczka została zwrócona z kilku powodów. Czy możesz anulować spór i podać nam swoje konto PayPal, abyśmy mogli szybko zwrócić Ci pieniądze? Czy to w porządku dla Ciebie? Czekam na odpowiedź. Bardzo dziękuję!

I teraz jak do tego podejść ? To normalna procedura taki zwyczaj?

#aliexpress
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kiera: Jeśli anulujesz spór, możesz go z reguły otworzyć ponownie, jeśli sprzedający nie przeleje kasy, ale trzeba podkreślić, że paypal zżera prowizję za przewalutowanie i to niemałą. Jak mam dobre układy ze sprzedającymi i od lat współpracuję z nimi, to dogadywałabym się, ale jak to jakiś randomowy sprzedający, to cisnęłabym na zwrot kasy przez spór. Więcej problemów dla sprzedającego, ale dla Ciebie żadnych.
  • Odpowiedz
Dziękuje bardzo za info, to właściwie moje pierwsze zakupy i od razu przesyłka poszła do jakiegoś randomowego odbiorcy w innym mieście, do tego ten ktoś to odebrał.
  • Odpowiedz
@Kiera: To jeszcze polecę, żebyś zrobił screen mapy google i zaznaczył, jak daleko jest miejsce odbioru od Ciebie, no i screen z trackingu gdzie widać miejsce dostawy. Raz nawet w Brazylii odebrali „moją” przesyłkę i w sporze zaproponowali 0 zł zwrotu okraszając to tekstem, że przesyłka doszła i żebym rodzinę lub sąsiadów zapytała, czy nie odebrali.
  • Odpowiedz
Wysłałem screen jak daleko to jest oraz zaznaczyłem że problemem był zły kod pocztowy dodałem to jako dowód. Czekam na info.
  • Odpowiedz