Wpis z mikrobloga

Mirki, muszę powiedzieć, że Cinema City po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczyło. Co by nie mówić, jest to firma dbająca o swoich klientów. Teoretycznie abonenci Unlimited nie mają nic do gadania w przypadku, dajmy na to kwarantanny i zamknięcia kin na 2 tygodnie, bo regulamin mówi jasno, że kino nie ponosi odpowiedzialności za takie sytuacje, a tu proszę - przychodzi mail, że w ramach rekompensaty najbliższa "rata" będzie odpowiednio obniżona, a na dokładkę każdy dostanie darmowy bilet, który z przyjemnością podaruję matuli albo staremu. Gorąco polecam, a za Multikinem nie tęsknię, te ich drewniane fotele i wiecznie obcięty repertuar. Trzymajcie się i bądźcie zdrowi!

#kino #cinemacity #unlimited
  • 3
@Sepecha: mi też zabrali pełną kwotę. Już do nich napisałam, że obiecali coś innego. Ciekawe jak się do tego ustosunkują.
Poza tym, czy nie mogliby wprowadzić jakiegoś VOD? Udostępniać tych filmów dla ludzi z Unlimited? Na pewno wtedy wszyscy by się mniej burzyli:P