Wpis z mikrobloga

via Android
  • 20
@Letoo kontekst wypowiedzi to wpis na fanpejdzu Warszawskiej komunikacji o tym, żeby w miarę możliwość nie chodzić do punktu obsługi pasażerów i kupować zdalnie/w automatach.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Nighthuntero wiesz, że w formie komentarza do istniejącego wpisu można wprowadzić dodatkowe informacje i nie jest do konwersacja? Co debile tego nawet nie sprawdzają.
  • Odpowiedz
@Letoo: dzięki. Przy okazji, ciekawe cz faktycznie nie dałoby się zamknąć tych placówek na 2 tygodnie, albo w ogóle zrobić komunikację za darmo (ale wtedy to w zbiorkom wlezie 3 razy więcej ludzi i dopiero będzie wirus szalał).
  • Odpowiedz
@Letoo: po #!$%@? im w ogóle karta, jak są bezrobotni xd. I niech mi nikt nie mówi, że do szukania pracy, bo aż tak często na rozmowy nikt nie jeździ. Tym bardziej w obecnej sytuacji mogą sobie darować rozmowy o pracę przez te 2-4 tygodnie.
  • Odpowiedz