Siema, co jeszcze można sprawdzić? Pompa paliwa pracuje, sprawdzałem na krótko, robi ciśnienie w przewodach. Każda świeca daje iskrę. Wyczyscilem przepustnice. Dalej nie pali vw lupo 1.0mpi #motoryzacja #mechanikasamochodowa
@mysz_kulkowa: gdzieś w okolicy łączenia silnika ze skrzynią bo musi widzieć wieniec na kole zamachowym. Ale skoro jest iskra to raczej nie to. Pompa na krotko chodzi, pytanie czy podczas krecenia chodzi??? Moze wyłącznik zderzeniowy ( jeśli w lupo takowy jest) albo po prostu bezpiecznik od pompy, lub jej przekaźnik
@aarahon: Wątpię aby tak współczesny silnik korzystał z takich rozwiązań. Prędzej po prostu sterownik może podawać paliwo na czas pracy rozruszniuka zanim złapie synchronizacje z wałka rozrządu. Po to producenci przeszli na zapłon z czujnika wału aby wyeliminować zmiany wyprzedzenia rozrządu ze względu na rozciąganie paska czy zły jego montaż.
@biskup2k: właśnie jest tam tak jak mówię. Sam bym narzeczonej kupił lupo/arosę jakby tam siedział jakiś przyjemny silnik a na swapa na 1.6 aft czy jakieś jego nowsze wersje nie mam kasy.
A vag robił takie kombinacje. 1.4 z pokrywą zaworów która trzymała wałki rozrządu, 1.6 8V z golfa 3 który występował jeszcze w 2013 roku w nowych autach do końca z taką krótką, 5 biegową skrzynią. 1.2 TDI do lupo
@aarahon właśnie po przekręceniu kluczyka było słychać czasem takie głośne bzzzzz a teraz nie słychać tego. Ale jak wyjąłem pompę i zakręciłem to słychać że sobie szumi cicho napięcie dostaje. No i jak odpinalem przewód paliwowy od pompy to paliwo psiknelo znaczy że ciśnienie raczej robi
@aarahon próbowałem odpalić na dezodorant właśnie jeszcze, nawet mała eksplozje wywołałem a silnik nie ruszył. Jeszcze jest kwestia że w samochodzie jest zabezpieczenie anty kradzieżowe po przekręceniu kluczyka trzeba wcisnąć przycisk ukryty w mieszku zmiany biegów. Ale jak go klikam to kontrolki sie zapalają więc to raczej nie to
@mysz_kulkowa: To coś z elektryką. Układ zapłonowy sprawdź. Zabezpieczenie antykradzieżowe to nie jest, bo by zagadał na plaku, a wygląda jakby w ogóle iskry nie miał
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
A co do auta to po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać pompę paliwa?
@Electro_01: ten silnik do zapłonu paliwa nie korzysta z czujnika położenia wału tylko z czujnika na wałku rozrządu.
Czujnik położenia wału jest za to do sterowania wtryskiem więc tam bym wypatrywał usterki.
Po to producenci przeszli na zapłon z czujnika wału aby wyeliminować zmiany wyprzedzenia rozrządu ze względu na rozciąganie paska czy zły jego montaż.
A vag robił takie kombinacje. 1.4 z pokrywą zaworów która trzymała wałki rozrządu, 1.6 8V z golfa 3 który występował jeszcze w 2013 roku w nowych autach do końca z taką krótką, 5 biegową skrzynią. 1.2 TDI do lupo
Powiedz coś o okolicznościch w których to się stało że nie odpala.