Wpis z mikrobloga

@jamtojest: co za dzban, a kuce już burza mózgu, jak tu wytłumaczyć swoje mistrza. Tak jak madki dostają odpieluszkowego zapalenia mózgu, tak kierowcy mają jakieś zapalenie odsamochodowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jamtojest: Myślę, że chodziło o to, że jeśli tą powierzchnię być wykorzystał na drogę krajową to przepustowość jej byłaby większa niż przepustowość torów. A gdzieniegdzie tory zwinięto. Ot np koleje folwarczne - kiedyś popularne a teraz ich nie ma. Bo wystarczy jechać ze wsi do wsi samochodem/traktorem po asfalcie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 47
, a kuce już burza mózgu, jak tu wytłumaczyć swoje mistrza.

@ajuto00:

Myślę, że chodziło o to, że


No niecałe trzy godziny i już masz pierwszego xD
  • Odpowiedz
@jamtojest niech ktoś mu powie, że powinien zachować powagę urzędu, a z resztą powinien już trochę poznać niuanse polityki, chyba że nie posiada autorefleksji i chce tylko przyszpanować docelowemu elektoratowi czyli 15+
  • Odpowiedz
@Burczybroda: z tym, że w przemyśle to żelastwo jest o wiele bardziej opłacalne niż transport drogowy a miejsca na drogi nam wcale nie brakuje więc to nie jest tak że jak usuniesz tory to w te miejsca powstaną autostrady
  • Odpowiedz
@Burczybroda: Do transportu w przemyśle odniósł się już kolega wyżej, także ja poruszę kwestię transportu ludzi - usunąć kolej, serio? Ale wiesz, że sporej części ludzi, np. studentów, nie stać na samochód i kolej jest dla nich często jedynym środkiem transportu po kraju? Warto czasami zajrzeć poza bańkę swoich potrzeb i wymagań. Chyba, że złe cię zrozumiałem. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@reynevayen: "Kolega" jak to piszesz, się odniósł, ale nie wniósł swoją wypowiedzią niczego wartościowego. A co do transportu ludzi, od tego są busy, autokary i autobusy. Wprowadzenie dróg na miejsce torów, umożliwiłoby bezproblemowe wejście na "rynek" szeregu usług przewozowych, co przeciwnie ze względu na wysoki prób technologiczny, cenowy, oraz panujący monopol, nie jest możliwe w kolei.
  • Odpowiedz
@Burczybroda: Ta, i zamiast dojeżdżać 50 km pociągiem w 40 minut jak teraz, będę jechał 2 godziny. W zamian za to dostaję takie plusy jak zapchanie ulic. Zajebisty deal, biorę w ślepo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Tu niczego nie trzeba tłumaczyć. To archaiczne i niewydajne żelastwo już dawno powinno się zastąpić autostradami.


@Burczybroda: Po prostu mieszkasz w bieda kraju i nie wiesz, że możesz pociągiem do centrum, powtarzam, centrum miasta dotrzeć bez korków po drodze z czasem, którym samochodem możesz tylko pomarzyć. Powiedz Japończykom, że kolej to niewydajne żelastwo, zanim cię obśmieją, będą kilka minut zastanawiać się czy to nie jakiś prank.

Nie wiem, może nie jesteś
  • Odpowiedz
  • 5
@ajuto00 dodajmy do tego że nie trzeba też tworzyć setek miejsc parkingowych na auta którymi ludzie by dojeżdżali i to na dodatek w samym centrum.
  • Odpowiedz
A co do transportu ludzi, od tego są busy, autokary i autobusy.


@Burczybroda: Właśnie dlatego podstawą niemal wszystkich wysoko rozwiniętych gospodarek świata jest dobrze rozwinięta kolej wysokich prędkości, umożliwiająca szybkie transportowanie dużych ilości ludzi na duże odległości stosunkowo tanio.

Wyjątkiem USA, w którym od paru lat toczy się poważna dyskusja o potrzebie modernizacji kolei czy wręcz utworzeniu takiej kolei na wzór Europy i Azji.

Tu niczego nie trzeba tłumaczyć. To archaiczne
  • Odpowiedz
@Burczybroda: Dobra, widzę że bzdury gadasz, szkoda mi czasu na dyskusję. Tak, busy to świetny pomysł, pewnie dlatego są głównym środkiem transportu w rozwiniętych krajach jak Francja czy Japonia. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz