Wpis z mikrobloga

Zwykle handluje poprzednią generacją jedynek, ufam im, wiem co w nich naprawiać i jak by samochody jeździły długo bez awarii. Sprzedałem w uprzednim roku ich w sumie 8. Jedną z takich sprezentowałem również swojej żonie i jest niesamowicie zadowolona - a przy okazji nie płaci dużo więcej niż za swoje poprzednie auto - Fiata Pandę.

Ta #f20 z 2014 roku jest nieco inna. Środek jest bardziej nowoczesny - w dobrym tego słowa znaczeniu - z zewnątrz.. osobiście wolę poprzednią generacje #e87 ale to już osobista preferencja.

1.6 turbo daje bardzo dobry moment i moc przez cały zakres obrotów - chociaż nie oszukujmy się, turbo tu bardziej pomaga do obniżania spalania. Plusem jest to, że z bazowych 134 koni za pomocą prostego chipa można osiągnąć okolice ~200 koni mechanicznych, a to przy masie i zwinności tego auta robi wrażenie!

Bardzo mi się podoba wygoda tego samochodu, w porównaniu do poprzedniej generacji można dużo wygodniej wyregulować siedzenia i kolumnę kierowniczą.

Bardzo nowoczesne auto - które jak i poprzednia seria, długo będzie trzymać swoją cenę - jest warte każdego grosza bo w swojej klasie deklasuje rywali z przednim napędem.

Polecam serdecznie!

#sorekcars - recenzuje i sprzedaje samochody

#bmw #samochody #pokazauto #kupautozmikro #uk #barnsley #yorkshire

BMW 116i F20 1 seria 2014 1.6l turbo benzyna manual NISKI PRZEBIEG, DŁUGI PRZEGLĄD

DŁUGI PRZEGLĄD do Stycznia 2021


Tylko 43 000 mil przebiegu!

Historia serwisowa

Skórzane fotele


Najtańsze BMW do ubezpieczenia i na paliwie 5-8 l/100km (MPG 35-50)

PDC oryginalne sensory parkowania

Dwu strefowa klimatyzacja

Elektryczne lusterka i szyby


Multi funkcyjna kierownica

Tempomat

Komputer pokładowy z digital radio


5 drzwiowy hatchback, pełno miejsca w środku, siedzenia składają się 2:1

Kategoria N (nonstructural)


Dopiero co zrobiony serwis samochodu

Dobre hamulce oraz opony

Nowy zestaw łańcucha rozrządu wraz ze zmiennymi fazami rozrządu (vanos)


Auto jeździ doskonale, silnik chodzi równo.

Pełne mycie auta świeżo zrobione

Zadzwoń lub napisz po więcej zdjęć i umów się na jazde testową: 07463 068583

Dostawa pod dom możliwa po przedpłacie!


Cena: £7777 oferty mile widziane, możliwa częściowa wymiana za inny samochód
sorek - Zwykle handluje poprzednią generacją jedynek, ufam im, wiem co w nich naprawi...

źródło: comment_1583067002HQm7sZvjf7YZ3UoJaxFgmp.jpg

Pobierz
  • 15
@sorek nigdy w żadnym aucie nie miałem chipa, ani mój znajomy nie miał więc nie wiem co i jak, a jestem mocno ciekawy. Mam A6 z 2011 2.0 TDI na conmon railu. Coś koło 170 KM słyszałem że to też można łatwo i przyjemnie zczipować. Nie ma to żadnych negatywnych konsekwencji?
@nerana112: w Audi?

Jeszcze więcej podsterowności ;)

Jeździłem A6 z takim chipem na ~230 kucy co miała napęd na przód - bałem się o swoje życie głównie dlatego że auto jest mega nieprzewidywalne w takiej konfiguracji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@GRINDAN: dodatkowe wietrzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niestety ale można podziękować przepisom - gdyby nei to maska byłaby cała i nie miała tego odcięcia :(
@sorek a to nie jest tak, że 1.6THP ma wadliwy rozrząd, zawiesza mu się fazator, trzeba czyścić dolot, bo nagar, żre olej i ma drogie turbo?
Goniłem kiedyś z takim zrobionym na 230KM, szło podobnie jak moje 330. Ciekawe czy jeszcze to jeździ po takich modach. :)
@sorek: Jak z żywotnością takiego silnika po chipie? Przy założeniu ze robię 20/25tys rocznie i jest to moje daily? 116i i chip na 200hp tak jak pisałeś.

Przymierzam się do zakupu, czytałem ze lepszym rozwiązaniem jest nieśmiertelne n47, niż benzynowe w serii 1, chociaż łatwiej znaleźć w automacie w PL właśnie benzynę.

Pytanko dwa jak spalanie w 116i przed i po chipie? Pozdrooo