Wpis z mikrobloga

mąka pszenna, nadzienie owocowe 28% (marmolada wieloowocowa 87% (przecier z owoców (jabłka, aronia, czarna porzeczka w zmiennych proporcjach), cukier, regulatory kwasowości: kwas cytrynowy, cytryniany wapnia), woda, substancja zagęszczająca: skrobia modyfikowana; cukier, naturalny aromat dzikiej róży), woda, smalec wieprzowy, cukier, olej rzepakowy, drożdże piekarskie, puder dekoracyjny 1,3% (glukoza, skrobia pszenna, tłuszcz palmowy, olej rzepakowy, substancja przeciwzbrylająca: węglan wapnia, naturalny aromat waniliowy), białko jaja kurzego w proszku, sól, emulgator: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych,
  • Odpowiedz
  • 3
@Obikok_Bartek a ile myślisz kosztuje produkcja paczka w piekarni?? Teraz idź do piekarni i powiedz że chcesz milion pączków ..... A te z Lidla wcale takie źle nie są jak są swieze
  • Odpowiedz
@Thomas_Szasz: Baaa, zachęcanie klientów to swoją drogą ;) Akurat przykład Biedronki sprezentował nam na studiach wykładowca od marketingu - słowo klucz to kredyt kupiecki :) Towar przyjeżdża na sklep, szybko się spienięża, a biedronka negocjuje sobie długie terminy zapłaty za ten towar, w efekcie posiadają nieoprocentowane środki pieniężne, które przez ten miesiąc, dwa czy trzy mogą dowolnie zainwestować. Tak że czysto teoretycznie, przy wygenerowaniu dużego zysku z obrotu pieniężnego, towar
  • Odpowiedz