Wpis z mikrobloga

#nvidia
#shadowplay
Jak to jest że nagranie z RDR 2 nagrywane GFE w 20-50mbps bitrate wygląda w miarę ok na windowsie. Jednak po wrzuceniu na yt jest tragedia. Całość wygląda masakrycznie, niebo chmury wyglądają jakby miały 500-1000mbps ...
Tak samo jest przy renderowaniu w PP ale tutaj to podejrzewam kwestia ustawień. Ja na yt wrzucam to co mi Nvidia nagrała.
  • 11
@mophk: Gorzej że mi już się kończą pomysły co mam na to poradzić.
Już kiedyś też tak miałem i nie wiem czy nie zacząłem nagrywać w 90Mbps
Jednak tamta gra to była forza i chociaż też to nie powinno tak wyglądać to jednak jestem w stanie to zrozumieć.
Ma wpływ na to czy filmik jest prywatny czy nie?

Inna kwestia jest taka żadnym ytberem nie jestem ot chciałem mieć jakieś nagrywki.
Anonym_314 - @mophk: Gorzej że mi już się kończą pomysły co mam na to poradzić. 
Już...

źródło: comment_1581898770XreqIyz5WEmrXCSZo7Xh69.jpg

Pobierz
@Anonym_314: z tego co wiem, youtube renderuje na nowo filmy, chyba ze są w formacie który oni lubią. coś tam było na LTT jak pokazywali swój proces tworzenia i wrzucania materiału na YT. coś w "okolicy' tematu red camera
Sprawdziłem forum teraz NV by sprawdzić czy to nie jest problem z ich strony.
I ludzie nawet pod 1440p wybierają 40-50Mbps czyli tyle co ja pod 1080p.
Co więcej biorąc pod uwagę ograniczenia Yt oraz fakt że dla 1080p max to 12 a dla 1440p max to 20
Jakość mojego nagrania powinna być powalająca.

A jak powiedz mi ustawić sobie ten format który oni lubią?
Chyba wszystko spełniam
mp4 h.264 20Mbps 1080p