Wpis z mikrobloga

Mircy, jest jakaś lampka rowerowa na przód, która dorówna świeceniem Convoyowi S2+, ale będzie bardziej dyskretna i będzie fitowała na szosie? Cena powiedzmy tak do 300 pln jak będzie zajebista.
#szosa #rower #kolarstwo
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Francuski_Mistrz: @brachistochrona: barwa neutralna że skrzywieniem w zimną stronę. Na szosę polecam, daje spokojnie radę przy 30kmh+, z tym że polecam te większe aku dokupić - nie ze dłużej trzyma, mi po prostu w 18650 latała i 2 razy się wyłączyła przez to.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Francuski_Mistrz: daje radę przy wysokim. Świeci z mocą podobna do convoya ze sterownikiem 2.1A. Ogólnie to polecam, świeci lepiej niż np. 3x większy i droższy b&m ixon IQ premium.
  • Odpowiedz
@dymel: @dymel: Do mocy świecenia convoya porównujesz ogólnie lumeny, czy uwzględniasz już specyficzne rozłożenie światła i komfort zapewniany przez reflektor B01? Akurat mam Convoya w takiej wersji 2.1A (reflektor zwykły op) i porównując z moją solarforce o podobnej mocy, ale trochę lepszym skupieniu ta druga jest zdecydowanie lepsza. Wiem, że idea rowerowego profilu reflektora jest znakomita, ale trzeba jeszcze to odpowiednio wykonać, szczególnie do szosy, gdzie zasięg i
  • Odpowiedz
Patrząc na te zdjęcia z internetu mam lekką obawę, że niby światło będzie rozłożone i odcięte, ale wcale nie będzie świecić daleko, tylko 80% światła pójdzie na 15 metrów przed koło, i nawet jak tam tryb turbo, to światło z bliższej odległości trochę będzie "oślepiać" i ukrywać dalsze szczegóły

@Francuski_Mistrz: mam jeszcze xanes sfl03, ale nie było okazji bezpośrednio jej porównać z lumintopem. Natomiast lumintopa mogę na pewno ustawić tak,
  • Odpowiedz
@brachistochrona: @dymel: Przyszła do mnie ta lampka. Zmienili diodę z neutralnej/zimnej, na dość ciepłą, aparat pokazuje 3500k. Jest to obecnie najcieplejsze latarkowe źródło światłą które posiadam. Szkoda, że nie ma wyboru temperatury diody, ciepła jest 100x lepsza niż zimna, ale jednak świadomie pewnie wybrałbym 4000-4500k, żeby było kilkanaście % mocy więcej. Podejrzewam, że przez to może nie mieć deklarowanej mocy 850lm.

Natomiast porównując do poprzedniej mojej latarki i
  • Odpowiedz
@Merkowsky: Cześć, polecam. Według mnie to 90% ideału. Ja jeżdżę na szosówce i spokojnie sprawdza się nawet na trochę gorszych drogach przy prędkościach ~35 km/h. Przydałoby się lepsze, typowo szosowe odcięcie, bo jednak przy trybie maksymalnych i mocnym ustawieniu do przodu trochę światła idzie w górę (chociaż nadal mniej niż przy convoy). No i nie wiem czy tryb turbo jest stały, czy tylko czasowy na 2 minuty. Według mnie tryb
  • Odpowiedz