Wpis z mikrobloga

@HypnoSq: mówiąc szczerze swojego szukałem ponad półroku.. i też zaczynałem od budżetu 15k.. skończyłem na 25k i kupiłem auto od drugiego właściciela, który miał je 9 lat i miał nakulane 120k km. obejrzałem wiele aut z mechanikiem i były ładnie odpucowane padliny które wymagałyby wkładu conajmniej 7/8k żeby to bezpiecznie jeździło.. w gnoju znajdziesz za taki hajs może.. ale benzynę zapomnij - chyba że chcesz jeździć karawanem ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
@01101010_01100001 e, #!$%@?.

Kupiłem w 2018 accorda z 5-letnią instalacją LPG, auto miało nalatane ponad 100 tys. km na gazie i gniazda zaworowe nie miały żadnych oznak wypalenia.

Kwestia dbania o regulację zaworów (maks. co 20k km w przypadku LPG), wymianę świec co 50k km od Denso czy NGK, no i lania dobrego oleju (0W20/5W30/5W40), a nie gównomobila.

@HypnoSq z takim budżetem znajdziesz już auto, które z wkładem startowym 1, maks. 2k
  • Odpowiedz
@HypnoSq no i jeszcze kwestia tego, że znajdziesz w tym budżecie jedynie przedlifty (2003-2005), na polifta trzeba szykować 22+ tysiące.

Ruda lubi podjadać drzwi od dołu od wewnątrz.
Spalanie gazu oscyluje w okolicach 12-14l w mieście. Nie jeździć długo z prędkościami pow. 160 km/h, bo przy stałej jeździe z obrotami powyżej 4500 może dojść do luzu na sworzniu tłoka lub zatarcia wałka wydechowego i K20A6 będzie do wymiany, niestety taka ich natura.
  • Odpowiedz
e, #!$%@?.


@Szanowny_panie_Macieju: No to zagadka. Biorąc 5 losowych Hond z rynku z instalacją LPG i 5 bez LPG, w której grupie jest większa szansa na to że silnik dostał po dupie bo użytkownik nie wiedział że luzy reguluje się dużo wcześniej? Ba, większość nie wie tego w ogóle i jedzie do mechanika jak auto staje.
Druga sprawa że niestety wybór warsztatu LPG to musi być świadoma decyzja a nie na
  • Odpowiedz
@01101010_01100001 ok, możesz mieć w tym rację, ale tu akurat marka nie ma znaczenia. A i nawet zasugerowałbym się tym, że benzyniaki bez gazu równie dobrze mogły dostawać po dupie bez regulacji luzów zaworowych, bo hehe VTEC i wysokie obroty. A w manualu jest info o regulacji co 40 czy 50 tysięcy kilometrów.

@HypnoSq zasugerowałbym też szukanie po grupach sprzedażowych typu Accord kupię/sprzedam auta/części, Honda Market etc.
  • Odpowiedz
tego co wiem niewiele sprzedaje się modeli z gazem, więc pewnie pójdę w samą benzynę.


@HypnoSq: Pewnie dlatego że pokutuje przekonanie że "Hondy nie lubią gazu". Lubią gaz, ale nie lubią zaniedbań serwisowych.
  • Odpowiedz
@01101010_01100001 mam, jestem po swapie, pukający tłok w drugim cylindrze ( ͡º ͜ʖ͡º) i tu akurat fakt, że jest gaz założony, nie miał nic do rzeczy, bo stało się to podczas jazdy na benzynie. K20A6 ma swoje słabości, gdyby ich nie było, to nie zostałby zastąpiony jednostką K20Z2 przy liftingu w 2006.
  • Odpowiedz
A w manualu jest info o regulacji co 40 czy 50 tysięcy kilometrów.

@Szanowny_panie_Macieju: A przy gazie co 10-15 tys. Jeżeli przy gazie ktoś reguluje je przy 40 tys to ma prawie pewne że połowę tego okresu jeździ na podpartych zaworach.


Masz rację, interwały przejechanych kilometrów przy instalacji gazowej spadają o połowę.

O połowę ( ͡º ͜ʖ͡º)
SzanownypanieMacieju - > A w manualu jest info o regulacji co 40 czy 50 tysięcy kilom...

źródło: comment_1581080900ldxoEFk9CEtUT0e3Nakg2L.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz