Wpis z mikrobloga

@Birbirgo13:
kurła nie wiem co z tymi januszami (specjalnie z małej) jest...
Ostatnio poszedłem musiałem auto do przeglądu dać - wchodzę do Okregowej stacji kontroli pojazdow i jakis janusz sprawdza Seicento perełkę z silnikiem 1.1. Rozgladam sie i patrze czy dobrze trafilem i Janusz do mnie "-A pan to po co?", no to mówię, że chciałbym podbić przegląd. On do mnie "PODBIĆ, czy ZROBIĆ?", no przez chwile nie wiedzialem o co
  • Odpowiedz
@Birbirgo13: 15 lat później nadal tak mam. Kupuje coś z pozoru prostego, bo jeszcze nie znam się na elektronice i chcą ode mnie odpowiedzi na bardzo ważne pytania, bez których coś nie zadziała.

Albo jeszcze gorzej, jak ojcu coś kupuje. On akurat się zna, więc jego produkty już w ogóle mają dużo parametrów, o których mi się nie śniło
  • Odpowiedz
@Birbirgo13: czasem bywa odwrotnie, chciałem kupić w sklepie z podzespołami w DH Astra Wrocław transformator.
Poproszę transformator 230 -> 12V min. 1A
----- Ale takiego czegoś nie ma
Jak nie ma?!
----- Pierwszy raz słyszę, co to jest?
No zamienia napięcie
----- EEeee a po co to komu
  • Odpowiedz
@Birbirgo13: ja #!$%@?... Więcej nie poszedłem do takiego sklepu właśnie przez to. Koleś za kasą mnie wyśmiał a ja chciałem tylko jakieś proste części do układu z neta. Dwie diody, kondensator i jakieś rezystory i lm312
  • Odpowiedz
@boltzman: ja kupuje tylko z internetu, wszystkie części, taniej niż u Janusza, chodzić nie musisz czasu marnować, jeszcze prywaciarze Ci z pocałowaniem rączki szybciutko wysyłają paczuszkę :p
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Birbirgo13: @razoreek: nie ma takiej jednostki f, więc w zasadzie nie widomo o co mu chodzi.

Zresztą to tak jakby iść do jakiegoś sklepu z ubraniami i poprosić o koszulę rozmiar M xD
  • Odpowiedz